رشت- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه ولنگاری فرهنگی در سواحل گیلان خارج از طرح‌های سالم‌سازی اتفاق می‌افتد گفت:‌ پلیس در برابر عوامل بروز ناهنجاری‌ها می‌ایستد.

پلیس مقابل عوامل ناهنجاری‌ فرهنگی در سواحل گیلان می‌ایستد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه اظهار داشت:‌ اغلب ناهنجاری‌های فرهنگی در سواحل گیلان خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا اتفاق می‌افتد اما پلیس در برابر عوامل ایجاد و اشاعه ولنگاری فرهنگی در خارج از طرح‌ها نیز می‌ایستد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان بر تلاش پلیس برای حفظ شئونات اسلامی تأکید کرد و ابراز داشت:‌ پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در هر حوزه و منطقه‌ای به‌ویژه در نوار ساحلی حضوری مستمر دارد و تمام تلاش خود را جهت ایجاد یک فضای امن انجام می‌دهد.

جعفری‌خیرخواه طرح‌های سالم‌سازی دریا را در کاهش برخی ناهنجاری‌های فرهنگی مؤثر دانست و تصریح کرد:‌ با تلاش بی‌وقفه پلیس و همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌های متولی،‌ امنیت و فضای خوبی در داخل این حوزه‌ها برای مسافران و خانواده‌ها فراهم شده است.

وی از حضور گسترده پلیس در مناطق خطرآفرین در سواحل گیلان خبر داد و بیان داشت:‌ نصب بنرهایی حاوی توصیه‌ و هشدارهای پلیس،‌ توزیع بروشورهای فرهنگی و حضور میدانی برای تذکر لسانی و یا احیاناً برخورد قانونی با عوامل هنجارشکن در دستور کار پلیس قرار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از حضور فعال پلیس امنیت اخلاقی در سواحل استان خبر داد و افزود:‌ در تلاش هستیم با پیگیری تدابیر فرماندهی انتظامی،‌ به‌کارگیری پلیس‌های افتخاری و با همکاری مسئولان طرح‌های سالم‌سازی فضای مناسبی را برای گردشگران ایجاد کنیم.

جعفری‌خیرخواه تعداد طرح‌های سالم‌سازی دریا در سواحل استان گیلان را 50 طرح اعلام کرد و ابراز داشت:‌ در این مجموعه‌ها محل شنا برای بانوان و آقایان به‌طور جداگانه مشخص است و در کنار این، دستورالعمل‌های لازم به مسئولان هرکدام از این طرح‌ها نیز ابلاغ شده است.

وی ‌با بیان اینکه عوامل انتظامی شهرستان‌ها و حوزه‌های استحفاظی از طرح‌های سالم‌سازی بازدید کرده و تذکرات لازم را انتقال می‌دهند عنوان کرد:‌ پلیس در خارج از محدوده طرح‌ها نیز حضور فعال دارد و نسبت به کنترل فضا و برخورد با عوامل ‌اشاعه ناهنجاری اقدام می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.