همدان - مدیر کل بهزیستی استان همدان گفت: با وجود ظرفیت ۱۰۰ نفری مرکز ماده ۱۶ در همدان، ۲۰۴ نفر تا پایان خردادماه امسال در این مرکز خدمات دریافت کرده‌اند.

پذیرش ۲۰۴ معتاد در مرکز ماده ۱۶ همدان

به گزارش قدس آنلاین ، حمیدرضا الوند در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه با وجود ظرفیت ۱۰۰ نفری مرکز ماده ۱۶ در همدان، ۲۰۴ نفر تا پایان خردادماه امسال در این مرکز خدمات دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: تا خردادماه امسال معتادان در این مرکز ۶ هزار و ۲۹۹ نفرروز خدمات گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۵ کمپ ترک اعتیاد در استان فعال است، ادامه داد: تعداد پذیرش در سه ماهه سال جاری در این مرکز ۲۱۳ نفر بوده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۶۵۰ نفر در این مرکز پذیرش شوند.

 مدیرکل بهزیستی استان همدان تصریح کرد: در خردادماه امسال ۱۳۷ معتاد در این مرکز پذیرش شده اند و اعتبار تخصیص یافته به این مرکز در مجموع ۴۱۷ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه در این مرکز در حال حاضر سه کارگاه تولیدی فعال شده و بیش از ۲۰ نفر از معتادان در این مرکز به کار مشغول هستند، گفت: این کارگاه‌ها شامل کارگاه تولید پوشاک، جوراب‌بافی و نانوایی است که نان کمپ‌های این مرکز را تامین می‌کند.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.