همدان - معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ اراده‌ها به دنبال کاهش روحیه مردم است، گفت: امروز ۲۵۰ شبکه تلویزیونی در دنیا علیه ایران فعال شده و مدام ناامیدی را به مردم تزریق می‌کند.

دشمن در جنگ اراده‌ها به دنبال کاهش روحیه مردم است

به گزارش قدس آنلاین ، سعید شاهرخی در شورای مبارزه با مواد مخدر در خصوص مسائل روز در زمینه فشارها، تحریم‌ها و موضوعات سیاسی کشور اظهار کرد: دشمنی دیرینه استکبار به عناوین مختلف پیش و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای این کشور وارد شده است.

وی با بیان اینکه پس از توافق برجام و به رسمیت رسیدن غنی‌سازی در جهان خوی استکبار و زورگویی‌های آمریکا و اسرائیل برای همه برملا شده است، افزود: براساس همین خوی استکباری در دو ماهه گذشته بود که آمریکا از توافق برجام خارج شد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان ادامه داد: از روز اول کارشکنی دولت آمریکا نشان می‌داد که آنها بر سر توافقات نمی‌مانند اما این توافقنامه بسته شد و با روی کار آمدن دولت ترامپ آمریکایی‌ها از این توافقنامه خارج شدند.

وی با اشاره به اینکه آنها انتظار داشتند ایران نیز خیلی زود از این توافقنامه خارج شود، گفت: با تدبیر دولت ما از این توافقنامه خارج نشدیم و برجام همچنان برای ما به رسمیت شناخته می‌شود و همین موجب شد که آمریکا و صهیونیسم به انزوا کشیده شوند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: امروز در یک فضای قانونمند و صلح پیوند آمریکا با استفاده از لابی صهیونیسم تلاش می‌کند اراده ملت بزرگ ایران و مقامات را به زیر بکشد اما براساس فرمایشات رئیس جمهور باید وحدت، همدلی، یکپارچگی و همکاری در کشور حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه باید با هم‌افزایی بر توطئه‌های دشمن فائق بیاییم، یادآور شد: در برابر فشار امروز دشمن باید با تلاش، کوشش و همت بالا بر این تحریم‌ها و فشارها پیروز شویم و در جنگ اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز این مبارزه خواهد بود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان خطاب به مسوولان با بیان اینکه امروز باید به صورت جهادی در همه زمینه‌ها فعال شد، تصریح کرد: باید با کار مضاعف از موقعیت‌ها استفاده بهینه داشته باشیم چراکه مردم ولی‌نعمت ما هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ اراده‌ها به دنبال کاهش روحیه مردم است، بیان کرد: امروز ۲۵۰ شبکه تلویزیونی در دنیا علیه ایران فعال شده و مدام ناامیدی را به مردم تزریق می‌کند.

شاهرخی با تاکید بر اینک در مقابل هجمه، جوسازی و دروغ دشمن باید اطلاع‌رسانی لازم نقاط ضعف و مثبت کار مسوولان به مردم داده شود، اظهار کرد: در بحث صرفه‌جویی منابع کشور که همواره مورد تاکید رئیس جمهور است باید در مرحله نخست دستگاه‌های اجرایی پیشگام باشند.

وی در خصوص مقابله با مواد مخدر در استان نیز افزود: کار اطلاعات و نیروی انتظامی در این زمینه ستودنی است اما باید اولویت کار مبارزه با مواد مخدر ایجاد شرایطی باشد که سازمان‌های مردم‌نهاد و خانواده‌ها درگیر مبارزه با این آسیب اجتماعی شوند تا کار به صورت اجتماعی دنبال شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان تاکید کرد: باید جمع‌آوری معتادان متجاهر توسط دستگاه‌های اجرایی همچنان با قوت ادامه یابد.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.