همدان - رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت ساماندهی مساعدتهای شهرداری به سازمان ها وتشکل های مردمی تاکید کرد.

 مساعدتهای شهرداری به تشکل ها و سازمان های مردمی ساماندهی شود
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رضوان سلماسی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا با موضوع بررسی طرح پیشنهادی شیوه نامه ساماندهی مساعدتهای شهرداری گفت: با توجه به اینکه سالانه بودجه ای از شهرداری بویژه در حوزه ستادی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی برای کمک و مساعدت به تشکل ها و نهادهای مردمی پرداخت می شود و بر این اساس این مساعدتها باید ساماندهی شود.
سلماسی با اشاره به تدوین طرح پیشنهادی شیوه نامه ساماندهی مساعدتهای شهرداری توسط سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی اظهارکرد: رویکرد مدیریت شهری در زمینه مساعدت و کمک ها به تشکل ها و سازمانها، مساعدت محور نبوده بلکه مشارکت محور است.
وی با بیان اینکه در امر ساماندهی مساعدتها هدف ارتقای مشارکتهای مردمی است، افزود: جامعه هدف در این طرح تمامی سازمانهای مردم نهاد و تشکل های مردمی دارای پروانه فعالیت است و مشارکتها به صورت هدفمند و یکپارچه انجام خواهد شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: بر اساس این طرح تمامی درخواست های مساعدت تشکل های مردم نهاد به صورت الکترونیکی و نظامند از درگاه اینترنتی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان انجام خواهد شد و پس از بررسی این درخواست ها در کمیته ی مربوطه با توجه به سوابق و توانمندی های هر سمن تصمیم به مساعدت گرفته و به منطقه یا سازمان متولی ابلاغ می گردد.
رضوان سلماسی برایجاد بانک اطلاعاتی سمن های فعال مدیریت شهری و تهیه گزارشات سالانه مربوط به مساعدت ها تاکید کرد.
گفتنی است، در ادامه کارشناسان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به ارائه گزارشی از طرح پیشنهادی شیوه نامه ساماندهی مساعدتها پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.