بشرویه- بخشدار سابق بخش ارسک گفت: وحدت، همدلی و هماهنگی امام جمعه شهر ارسک و مجموعه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش ارسک زمینه ساز موفقیت ها در پیشبرد توسعه ارسک بود.

وحدت و همدلی، زمینه ساز توسعه «ارسک»

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، "سید رضا مرتضوی" بخشدار سابق ارسک در مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش ارسک که با حضور امام جمعه موقت بشرویه، فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان بشرویه و در محل سالن اجتماعات ترویج کشاورزی برگزار شد، وحدت و همدلی را زمینه ساز توسعه دست آورهای نظام برشمرد و گفت: وحدت، همدلی و هماهنگی امام جمعه شهر ارسک و مجموعه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش ارسک زمینه ساز موفقیت ها در پیشبرد توسعه ارسک بود.

وی با اشاره به عملکرد خود در مدت تصدی بخشداری ارسک هم گفت: در سال ۹۴ تلاش شد با ورود بسیجی وار خدمات خوبی به مردم ارایه شود, و در شرایط سخت اقتصادی و برگزاری انتخابات سالم و عبور از خشکسالی های شکننده در منطقه، بخش ارسک و کل شهرستان بشرویه در ردیف خوش برخوردارترین شهرستانهایی قرار بگیرد که از زیر ساخت های گاز شهری و آب آشامیدنی سالم برخوردار است .

مرتضوی از برخورداری روستاهای بالای بیست خانوار از راههای مواصلاتی آسفالته خبر داد و گفت: در بخش ارسک روستاهای بالای بیست خانوار از جاده ارتباطی آسفالته برخوردارند و تنها یک روستاست که دسترسی به راه روستایی ندارند ولیکن با توجه به شرایط سخت کوهستانی تنها دو کیلومتر از احداث راه مواصلاتی دسترسی در پلنگ آباد باقی مانده تا اهالی این روستا بتوانند با وسایل نقلیه موتوری رفت و آمد کنند .

وی از بخشدار جدید هم خواست تا نسبت به پیگیری تکمیل پروژه آبرسانی آب آشامیدنی به روستاهای سرند و خداآفرید گاز رسانی به روستای فتح آباد در بخش ارسک تلاش کند.

در ادامه این مراسم اشرفیان شهردار سابق شهر طبس به عنوان بخشدار جدید ارسک معرفی و از زحمات مرتضوی بخشدار سابق قدردانی شد .

اشرفیان بخشدار جدید ارسک هم گفت: امیدوارم با وحدت و همدلی همه ادارات, نهادها و شوراهای اسلامی و بویژه مردم مومن و ولای و خارج از هرگونه جناح بندی های سیاسی گام موثری برای خدمت رسانی به مردم منطقه برداریم  و قطعا به هیچ کس و هیچ گروه سیاسی اجازه داده نخواهد شد , تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت اسلامی را زیر سئوال ببرد .

وی گفت : برای پیشرفت بخش ارسک برنامه ای توسعه محور با استفاده از نظرات راهبردی تمام صاحب نظران را تدوین خواهیم کرد تا مردم شاهد ثمرات رضایت بخش آن باشند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.