قدس آنلاین: مسؤول ایثارگران سپاه امام رضا(ع) ازتفحص و شناسایی پیکر ۲ شهید دفاع مقدس بعد از ۳۶ سال و اطلاع‌رسانی به خانواده این شهدا خبر داد.

تفحص و شناسایی پیکر ۲ شهید خراسانی دفاع مقدس بعد از ۳۶ سال

به گزارش قدس آنلاین، حسین احمدی‌پور در گفت‌وگو با فارس، از تفحص و شناسایی پیکر ۲ شهید دفاع مقدس خبر داد و گفت: شهید «علی گنج‌بخش» و شهید «غلام‌رسول بابکی» دو شهیدی هستند که به‌تازگی و در تفحص اخیر شناسایی شدند.

مسؤول ایثارگران سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: شهید «علی گنج‌بخش» در سال ۶۱ در عملیات رمضان در بصره و شهید «غلام‌رسول بابکی» نیز در سال ۶۲ مفقود الاثر شدند و اکنون بعد از گذشت ۳۶ سال پیکر آنها از مرز عراق وارد ایران شد، اکنون پیکر این شهدا در معراج شهدا تهران است.

وی با اشاره به‌اینکه پدر این شهدا در قید حیات نیستند؛ یادآور شد: شهید غلام‌رسول بابکی متأهل و دارای ۳ فرزند بود، مادر شهید علی گنج‌بخش در قید حیات است و خانواده او در خصوص برگزاری مراسم تشییع اعلام آمادگی کردند.

 احمدی‌پور با تاکید بر اینکه بعد از تفحص و از طریق آزمایش «دی ان ای» این شهدا شناسایی شدند؛ عنوان کرد: شامگاه گذشته و در مراسمی خبر شناسایی این شهدا برای نخستین‌بار به‌خانواده آنها اطلاع داده شد.

مسؤول ایثارگران سپاه امام رضا(ع) متذکر شد: مراسم اطلاع‌رسانی به‌خانواده شهدا، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد محل زندگی شهید گنج‌بخش، برگزار شد.

وی اضافه کرد: بعد از برگزاری ستاد تشییع در روز شنبه، همزمان با شهادت امام صادق(ع) و روز دوشنبه، مراسم تشییع پیکر این شهدا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.