یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که شرط ما برای تحقق نهایی آشتی ملی این است که تمامی بندهای توافق آشتی ملی به طور یکجا و همزمان اجرا شوند.

حماس: خواسته ما اجرای تمامی بندهای آشتی ملی به طور یکجا است

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل رضوان دیروز جمعه در مصاحبه ای تلویزیونی اظهار داشت که هیچ طرفی هیچ طرح و یا پیشنهادی را به ما ارائه نداده است و ما در برابر حقوق و اصول ملی خود کوتاه نمی آییم اما از هر تحرک و تلاش که به کاهش محاصره غزه بدون پرداخت بهای سیاسی منجر شود، استقبال می کنیم.

رضوان افزود که محاصره غزه عیک جنایت جنگی و مجازات دسته جمعی است و باید برچیده شود.

وی با تاکید بر اهمیت تحقق وحدت ملی برای مقابله با توطئه ها علیه مسئله فلسطین، از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست هرچه سریع تر به مجازات های اعمال شده بر نوار غزه پایان دهد، زیرا این مجازات ها به پیشبرد معامله قرن کمک خواهد کرد.

این رهبر حماس اظهار داشت که هر کس در اعمال مجازات علیه باریکه غزه دست داشته باشد، در پیشبرد و اجرای معامله قرن شریک است.

از سوی دیگر، اسماعیل رضوان خاطر نشان کرد که تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه تا تحقق تمامی اهدافش ادامه خواهد داشت.

رضوان با بیان اینکه این تظاهرات ها پروژه معامله قرن را به شکست کشاند، تصریح کرد که هرگونه روش و راهکار مقاومتی که ملت فلسطین برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی در پیش می گیرد، مشروع است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.