ایلام- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در سال گذشته و در راستای طرح توسعه مشاغل خانگی در استان ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی خانگی در ایلام

شکراله شیرخانی روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی، استان ایلام، بعنوان نهمین استان کشور به طرح توسعه مشاغل خانگی پیوست، اظهارداشت: این موضوع با تلاش ها و پیگیری های استاندار ایلام و دیگر مسئولان ذیربط محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سه فاز بررسی و شناسایی مزیت ها و توانمندی ها، توانمندسازی متقاضیان از طریق مشاوره و اتصال متقاضیان به تسهیل گران استان و اتصال محصولات تولیدی خانگی به بازار اجرا می شود، افزود: در همین راستا سایت الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی برای امکان ارتباط مستقیم با متقاضیان و راهنمایی، آموزش، مشاوره و استعدادهای آن ها توسط جهاد دانشگاهی استان راه اندازی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه در این طرح متقاضیان بایستی ابتدا در سامانه اینترتی http://inhb.ir ثبت نام کنند، بیان داشت: فعلا ثبت نام در این طرح محدودیت زمانی ندارد و پس از تایید طرح، متقاضیان به بانک های عامل ملی، تجارت، رفاه و صادرات برای دریافت تسهیلات از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال معرفی می شوند.

شکراله شیرخانی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در استان جذب شد، ادامه داد: در همین راستا بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بیش از دو هزار و ۳۵۰ نفر پرداخت گردید.

وی به تعاملات با برندها و اشخاص فعال در عرصه فروش مشاغل خانگی اشاره کرد و یادآور شد: با قوی تر کردن این تعاملات و پیوند تولید به بازار مصرف، رشد کمی و کیفی محصولات مشاغل خانگی در همه عرصه ها به ویژه در بحث بسته بندی محقق خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.