قدس آنلاین:رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت : در صورتی که مسئولان تخلفی انجام دهند با آن ها طبق ظوابط قانونی برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:با مسئولان متخلف برخورد قانونی می شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مظفری در جمع مسئولان وسرپرستان مجتمع های اداره شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی  افزود : شأن وجودی مسئولان در چنین نظامی تنها خدمتگذاری و انجام و وظیفه نسبت به مردم است.

وی  تصریح کرد: مردم خواهان خدمت صادقانه مسئولان هستند وهر گونه کم کاری و ایجاد ناامیدی در بین مردم غیر قابل بخشش است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت : با توجه به توطعه های دشمنان علیه   نظام مقدس اسلامی، ملت بزرگ ایران در طول سالیان متمادی و به ویژه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماج حملات سخت ونرم دشمنان بوده و دستگاه قضایی به عنوان یکی از مهمترین نهادهای حاکمیتی نظام همواره در نوک حملات این پیکان قرار داشت.

حجه الاسلام والمسلمین مظفری  با بیان اینکه شوراهای حل اختلاف  مظهر مردم سالاری دینی در نظام اسلامی  است افزود:یکی از مهمترین اهداف تاسیس شوراهای حل اختلاف ایجاد صلح وسازش ورفع خصومت بین مردم بود.

 وی گفت : اساس شوراهای حل اختلاف بر بهره گیری از نیروهای متعهد ومتخصص مردمی است و به همین دلیل شاهد کسب موفقیت های مردم از طریق این نهاد بوده ایم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود : یکی از ویژگی های شوراها کاهش تشریفات است و تمام تلاش ما و همکاران در این اداره تسهیل ارائه خدمات به مراجعان محترم بوده و انشالله در آینده گام های موثر دیگری در این زمینه برداشته خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.