خواننده سرود رسمی تیم ملی فوتبال برای جام جهانی روسیه با انتقاد از منتقدان سردار آزمون خطاب به وی گفت: آنهایی که به تو ایراد گرفتند و حاشیه سازی کردند ایرانی نیستند!

عقیلی: آنهایی که به سردار حمله کردند،ایرانی نبودند!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، سالار عقیلی خواننده سرود تیم ملی فوتبال ایران در مراسم اکران خصوصی فیلم مستند "سریک" با بازی سردار آزمون و کاردانی بهاره افشاری با حمایت از سردار آزمون به واسطه حضورش در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی گفت: مردم ایران تو را دوست دارند پس حق نداری خداحافظی کنی، آنهایی که به تو ایراد گرفتند مردم ایران نیستند، ایرانی نیستند بلکه آنها فیک هستند و تو نباید به واسطه حرف آنها تصمیم به خداحافظی بگیری!

سالار عقیلی در ادامه گفت: مردم ایران تو و بقیه بازیکنان تیم ملی خود را دوست دارند و به هیچ قیمتی حاضر نیستند بی احترامی به بازیکنان تیم ملی را تحمل کنند، آنهایی که به تو بی احترامی کردند و در فضای مجازی علیه تو حاشیه سازی کردند ایرانی نیستند، ایرانی‌ها آنهایی بودند که بعد از بازی های تیم ملی به خیابان آمدند و بابت نتایج شما به شادی پرداختند.

اکران خصوصی فیلم مستند «سریک» با بازی سردار آزمون فوتبالیست ایرانی و به کارگردانی بهاره افشاری  عصر دیروز در سالن ایوان شمس با حضور میهمانان فوتبالی و سینمایی برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ذوالفقار علی ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    0 0
    راست میگه ... انها تهرانی بودند !!!!!!!!!!!!!!