شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تنها ۲ ماه به مدیران دستگاه مربوطه در خصوص جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و همچنین بانک های عامل مربوطه فرصت داده می شود نسبت به جذب مابقی اعتبارات این طرح اقدام کنند.

فرصت ۲ ماهه استاندار به مدیران برای جذب تسهیلات اشتغال روستایی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقبال عباسی روز شنبه در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان جذب تسهیلات اشتغال روستایی در استان گفت: از مجموع ۳۰۵ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات ۶ درصد روستائیان تخصیص داده شده تنها ۲۶ میلیارد آن توسط دستگاه مربوطه جذب و به بانک ها معرفی شده و به دست متقاضیان رسیده است.

وی افزود: در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر استان سوم کشور هستیم اما در جذب تسهیلات روستایی و عشایری بسیار ضعیف عمل کرده ایم.

عباسی خاطر نشان کرد: در سایر بخش ها وضعیت استان خوب است اما در بحث تسهیلات روستایی و عشایری به هیچ آمار قابل قبولی نیست.

استاندار تاکید کرد: تنها ۲ ماه به مدیران دستگاه مربوطه در خصوص جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و همچنین بانک های عامل مربوطه فرصت داده می شود نسبت به جذب مابقی اعتبارات این طرح اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد:دستگاه های مروبطه مکلف هستند تا پایان مهلت ۲ ماهه تسهیلات را جذب و در اختیار متقاضیان قرار دهند  و حتی مدعی جذب اعتبارات جذب نشده سایر استان ها هم بشوند.

عباسی گفت: تنها پست داشتن و میز داشتن ملاک نیست و ملاک میزان عملکرد و خدمات دهی به مردم است، باید برای روستائیان و عشایر وقت گذاشت، مدیران مربوطه بصورت شبانه روزی و بی وقفه به این امر بپردازند.

استاندار عنوان کرد: بانک هایی که تسهیلات را پرداخت نمی کنند یا نمی توانند پرداخت کنند تکلیف خودشان را هر چه سریعتر مشخص کنند.

اظهار کرد: بانک هایی که گلایه نداشتن نیرو برای تایید طرح های روستایی دارند ما از نیروهای فرمانداری و استانداری در اختیارشان قرار می دهیم تا روند پرداخت تسهیلات تسریع یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.