قدس انلاین : فرمانده انتظامی خراسان رضوی مهم‌ترین تکلیف مسئولان برای حفظ و ارتقای نظام بصیرت‌افزایی و انجام وظایف دانست و گفت: دشمن در آستانه سالگرد 40 سالگی پیروزی انقلاب، توطئه‌های شومی را تدارک دیده است.

مهم‌ترین تکلیف مسئولان برای حفظ و ارتقای نظام بصیرت‌افزایی است
 قادر کریمی ظهر امروز در در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی این شهرستان که محل این فرماندهی برگزار شد؛ مردم را پشتیبان مستمر انقلاب دانست و گفت: برای حفظ و ارتقای جایگاه نظم، مسئولان نقش مهمی ایفا می‌کنند، چراکه آنها در کنار مردم علاوه بر اینکه می‌توانند حضور مستمری در عرصه‌های سخت داشته باشند، ایران را نیز به‌اهداف و آرمان‌ها نزدیک کنند.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی مهم‌ترین تکلیف مسئولان برای حفظ و ارتقای نظام بصیرت‌افزایی و انجام وظایف دانست و ادامه داد: دشمن در آستانه سالگرد 40 سالگی پیروزی انقلاب، توطئه‌های شومی را تدارک دیده است.

وی با اشاره به‌اینکه آمریکا، اسرائیل و عربستان سه ضلع مثلث دشمنان کشور را تشکیل می دهند؛ متذکر شد: بی‌بصیرتی به انحراف منتهی می‌شود، اگر بصیرت توسط مردم و مسئولان حفظ نشود، آنها دچار انحراف و گمراهی می‌شوند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به‌انحراف برخی از افراد که طی 40 سال گذشته از جمله انسان‌های دلسوز و پشتوانه انقلاب بودند، یادآور شد: یکی از دلایلی که دشمن قصد دارد همه تلاش خود را برای برگزار نشدن جشن پیروزی 40 سالگی ایران کند، این است که می‌داند چنانچه انقلاب اسلامی به 40 سالگی و بلوغ خود برسد، به‌سختی می‌تواند با اهرم‌های فشار، این انقلاب را به‌زانو دربیاورد.

کریمی اضافه کرد: دشمن از اینکه ملت ایران با بصیرت بسیار در عرصه‌های سخت‌تر از این نیز حامی و پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و هستند، غافل است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه مهم‌ترین هدف دشمنان است؛ افزود: همه مردم و مسئولان باید برای حفظ و بقای نظام در هر سطحی تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.