قدس انلاین : نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: باغ خونی به‌عنوان محل دفن شهدای واقعه مسجد گوهرشاد باید به عموم مردم معرفی و یادمان شهدای مسجد گوهرشاد ساخته شود.

یادمان شهدای مسجد گوهرشاد احداث شود

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در جلسه فصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌رضوی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی سالروز واقعه خونین مسجد گوهرشاد، باغ خونی به‌عنوان محل دفن شهدای واقعه مسجد گوهرشاد باید به عموم مردم معرفی و یادمان شهدای مسجد گوهرشاد ساخته شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی افزود: امیدواریم با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی، نسبت به تعیین تکلیف این مکان و همچنین ساخت یاد بود و ایجاد نمایشگاهی در زمینه شهدای واقعه گوهرشاد اقدامات مقتضی صورت بگیرد.

به گزارش تسنیم، در این جلسه سه دستور کار مورد بررسی قرار گرفت که دستور اول در زمینه تامین کسری 88 میلیونی بودجه ستاد استان و دستور کار دوم در زمینه طرح طلایه‌داران معروف و برنامه‌های کمیته تخصصی عفاف و حجاب برای روز ملی عفاف و حجاب و اقداماتی که در حال برگزاری است تبیین شد که اهم این اقدامات صورت گرفته از جانب کمیته تخصصی با دو راهبرد اول تبیین چهره واقعی رژیم سفاک پهلوی و دوم تبیین نقش عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده است.

اجرای بالغ بر 2000 برنامه فرهنگی در سطح شهر و استان خراسان رضوی، برگزاری 21 همایش در مشهد و شهرستان‌ها، برگزاری اجتماع مدافعان حریم خانواده با حضور بانوان استان در روز 21 تیرماه مصادف با سالروز قیام مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب و راهپیمایی از میدان شهدا تا حرم مطهر و اجتماع و سخنرانی در مسجد گوهرشاد از جمله برنامه‌های تدوین شده برای سالروز عفاف و حجاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.