قدس انلاین : دبیر هیئت تیراندازی خراسان رضوی گفت: تیراندازی ظرفیت کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.

تیراندازی ظرفیت کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ را دارد

محمود سوقندی اظهار داشت: قبلا فدراسیون تیراندازی خود واردکننده تجهیزات تیراندازی بود اما امروز چندین شرکت در حال ورود تجهیزات هستند و این بیانگر این است که میزان علاقه به تیراندازی در کشور افزایش پیدا کرده است.

دبیر هیئت تیراندازی خراسان رضوی با اشاره به اینکه قطعا در گذشته چیزی به نام لیگ تیراندازی کشوری نداشتیم اما این مسئله امروز راه‌اندازی شده و بیانگر رشد تیراندازی استان و کشور است تصریح کرد: در هر المپیک تعداد سهمیه‌های ما در حال افزایش است و در المپیک آینده انتظار مدال داریم و این مورد یکی از اهداف فدراسیون نیز است.

وی با اشاره به اینکه مدال پارالمپیک تیراندازی داشته‌ایم اما مدال المپیکی نداشته‌ایم گفت: در سال‌های اخیر تیراندازی خراسان رضوی نیز به تبع کشور رشد زیادی داشته و افراد بیشتری با تیراندازی آشنا شده‌اند و تمایل عمومی و گرایش به سوی این رشته در سال‌های اخیر افزایش داشته است.

سوقندی با بیان اینکه تعداد باشگاه‌های خصوصی تیراندازی نیز در استان افزایش داشته است افزود: البته هنوز عامه مردم با این رشته ورزشی آشنا نیستند و بیشتر خواص سراغ این رشته می‌آیند و امیدوار هستیم آموزش و پرورش استان به سمت همکاری و ترویج این رشته بیاید و قطعا می‌تواند نقش بارزی در معرفی این رشته به مردم داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.