بندرعباس ـ عملیات اجرایی 3 پروژه عمرانی در شهر بندرعباس با اعتباری بیش از 57 میلیارد تومان و با محوریت ساماندهی مسیرهای مواصلاتی شهر بندرعباس آغاز شد.

آغازعملیات اجرایی سه طرح عمرانی در شهر بندرعباس

 به گزارش  قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، " غلامحسین شیری " مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اظهار داشت: این طرح‌ ها در مجموع با اعتبار 57 میلیارد تومان و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

شیری افزود: اصلاح خروجی شرق بندرعباس به طول دو و نیم کیلومتر و با اعتبار بیش از 9 میلیارد تومان از جمله این پروژه هاست که در دست بررسی واجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان بیان داشت: اصلاح ورودی شمال بندرعباس با ساخت تقاطع غیر همسطح با اعتبار 40 میلیارد تومان نیز از مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور به هرمزگان است که عملیات آن آغاز شد و با ساخت این تقاطع غیر همسطح ۵۰ درصد از مسیر مواصلاتی شمال بندرعباس کوتاه ‌تر می ‌شود.

شیری خاطرنشان کرد: در مسیر مواصلاتی غرب بندرعباس هم با ساخت پل به طول ۱۲۰ متر و طول مسیر ۹۰۰ متر شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به آزاد راه شهید رجایی متصل می شود.

در ادامه مرادی، نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به پیگیری ها و تلاش های مجموعه راه و شهرسازی استان، ایمن سازی و جلوگیری از تصادفات جاده ای را از اهم موضوعات مطروحه ی کشور دانست و خواستار توجه به امر ایجاد و توسعه زیرساخت ها در راستای صرفه جویی در مصرف سوخت شد.

عاشوری دیگر نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار مشارکت بخش خصوصی در طرح های عمرانی استان شد و بیان کرد: تلاش این است که مردم احساس رضایتمندی شان افزایش پیدا کند و در نتیجه خدمات به مردم روز به روز از کیفیت مناسب تری برخوردار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.