قدس انلاین : سرمربی سابق تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان گفت: ۴۰ درصد از قرارداد من و بین ۲۵ تا ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان فصل گذشته مشکی‌پوشان پرداخت نشده و باشگاه پاسخگو نیست.

همکاری‌ام با مشکی‌پوشان به پایان رسید/ معاون بانوان اداره کل حتی یک جلسه با ما نداشت
فاطمه شریف ، در خصوص فعالیت تیم مشکی پوشان در لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: در فروردین ماه امسال جلسه‌ای در باشگاه مشکی‌پوشان با حضور محمد رضا عباسی و خداد عزیزی برگزار شد و برآورد هزینه‌هایی که نیاز بود را گفتم. حتی قرار شد با وجود دو ملی پوش که قرار بود در تیم باشند، تیم را برای رسیدن به سکو ببندیم.
وی ادامه داد: اما متاسفانه با وجود موافقتی که در آن جلسه شد، مدیران مشکی‌پوشان دیگر پاسخگو نبودند و حتی ۴۰ درصد از قرارداد فصل گذشته من و سایر اعضای کادرفنی و ۲۵ تا ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت نکردند. حتی دیگر جوابگوی این موضوع نبودند و می‌گفتند ممکن است تیم آقایان هم منحل شود.
سرمربی سابق تیم مشکی پوشان اظهار کرد: در دو هفته گذشته اعلام شد که شهرداری و شورای شهر از مشکی‌پوشان حمایت خواهندکرد و قرار شد که باشگاه مشکی‌پوشان در فوتبال و در بخش آقایان تیم‌داری کند. همزمان با انتصاب حسینی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه مشکی‌پوشان، تصمیم گرفتند که در فوتسال بانوان هم تیمی با یک اسم و اسپانسر دیگر تشکیل شود، اما من با تیم دیگری قرارداد بستم‌.
شریف با بیان اینکه همکاری‌اش با باشگاه مشکی‌پوشان دیگر منتفی است، تصریح کرد: در این فصل هم به عنوان بازیکن و کمک مربی در تیم نگین شبنم حضور دارم و از تیم‌داری مشکی‌پوشان خبر ندارم.
وی گفت: در فصل قبل زمانیکه قرار داد بسته شد از من خواستند تیم فقط سقوط نکند، اما با وجود عدم تجربه بسیاری از بازیکنان در لیگ برتر، چهارم شدیم.با این وجود در هیچ بازی به ما پاداش پرداخت نشد.
شریف در خصوص حمایت اداره کل ورزش و جوانان از فوتسال بانوان عنوان کرد: اداره کل یک بودجه کلی برای تیم‌های لیگ برتر در نظر می‌گیرد و چون در سطح استان در لیگ برتر تیم‌های زیادی فعالیت می‌کنند، قطعا بودجه کمی به فوتسال بانوان می‌رسد.
سرمربی سابق تیم فوتسال مشکی‌پوشان در خصوص حمایت معاون بانوان اداره کل ورزش استان افزود: حمایتی از جانب ایشان نبود و در فصل گذشته هم فقط یک بار سر یکی از بازی‌های ما آمدند، در غیر اینصورت نه صحبتی با ما داشتند و نه جلسه‌ای با ایشان داشتیم. در همان بازی هم که آمد هم کامل حضور نداشت!
وی در خصوص تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در حال حاضر اعزام ما به المپیک جوانان منتفی است، زیرا از هر کشوری یک جنسیت بایستی شرکت کند و از آنحایی که که در کشور ما مردان در اولویت هستند، آنها اعزام می‌شوند و کاری کردند که انتظارش را داشتیم‌.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.