رهبر انصارالله یمن حمایت و حضور بیشتر برای مقابله با ائتلاف عربی را در ساحل غربی یمن خواستار شد.

ائتلاف عربی در ورطه وحشتناک و باتلاقی بزرگ افتاده است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی اظهار داشت: از تمام افراد شریف یمن می‌خواهم به تقویت و حضور گسترده برای جنگ در ساحل غربی ادامه دهند و به دفاع از خاک و آبروی کشور بپردازند.

وی با بیان اینکه دروغ‌پردازی‌ها دشمن برای توجیه تجاوزش در ساحل غربی هر چه باشد برای ما ادعاهایی بی‌اساس است، افزود: نبرد ساحل، ائتلاف را در ورطه وحشتناک و باتلاقی بزرگ انداخته که خسارت‌های مداومی را متحمل می‌شود.

رهبر انصارالله یمن با تاکید بر اینکه ائتلاف طرح مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن را رد کرد، گفت، این رد کردن از سوی ائتلاف بهانه‌های واهی آن را به طور کامل برملا می‌کند.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد، ائتلاف برای تحقق خواسته‌های اسرائیل و آمریکا در خصوص دریای سرخ و بنادرش تلاش می‌کند.

رهبر انصارالله همچنین مراتب تشکر خود را از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و عراقی‌ها بعد از اینکه گردان‌های "سید الشهداء" وابسته به حشد شعبی برای جنگ در کنار انصارالله در یمن اعلام آمادگی کرد، ابراز داشت و گفت: از مواضع سید حسن نصرالله که مبتنی بر ارزش‌هایی والا در حمایت از مستضعفان است تشکر می‌کنیم همین طور از وفاداران در عراق که آمادگی خود را برای حمایت از ملت یمن در بحران امروزش اعلام کردند، تشکر می‌کنیم.

ابو ولاء الولائی، دبیرکل گردان‌های سید الشهداء روز شنبه در سخنرانی آمادگی نیروهای خود را برای حضور داوطلبانه در کنار نیروهای انصارالله برای جنگ با ائتلاف متجاوز عربی اعلام کرد.

وی گف: تمایل دارم داوطلبانه به همراه نیروهای گردان‌های سید الشهداء در کنار حوثی‌ها تحت امر عبدالملک الحوثی مبارزه کنم و این فقط به اشاره رهبر انصارالله بستگی دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.