قدس آنلاین: ۸ تن گوشت گرم از استرالیا روزانه به خراسان رضوی وارد می شود.

ورود ۸ تن گوشت گرم از استرالیا روزانه به خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی درورود ۸ تن گوشت گرم از استرالیا روزانه به خراسان رضوی حاشیه بازدید از بازراچه مرزی دوغارون گفت:روزانه هشت تن گوشت گرم از استرالیا وارد بازار استان می شود و  تلاش بر این است که  این رقم به ۲۰ تن در روز برسد.

علی رسولیان افزود: این واردات باعث کاهش ۹ درصدی قیمت گوشت در خراسان رضوی شده است. وی با اشاره به تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مردم به عنوان برنامه های مهم مدیریت استان گفت:خرید نهاده های دامی از کشورهای آسیای میانه، خرید دانه های روغنی و ذخیره کالاهای اساسی از جمله  ۸۰ هزار تن شکر از برنامه های تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفان به شدت برخورد می شود. مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی  همچنین افزود: ۱۵۰ میلیون دلار ارز در هر ماه در بازار خراسان رضوی مورد نیاز است. رسولیان تنظیم بازار ارز را در این استان در سه ماه گذشته از مهمترین برنامه ها اعلام کرد و گفت: در سه ماه اخیر ۳۵۵ میلیون دلار در قالب گشایش اعتبار و حواله ارزی در خراسان رضوی ارائه شد که نقش بسزایی در کنترل بازار ارز استان داشته است.

وی همچنین با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی صادرات از بازارچه های مرزی خراسان افزود: بازارچه مرزی دوغارون از فعالترین معبرهای اقتصادی استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.