قدس آنلاین: سخنگوی ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: ثبت نام و جذب دانش آموز جدید در مدارس نمونه دولتی سابق هنوز مورد تصمیم گیری و قطعیت قرار نگرفته است.

تعیین تکلیف ثبت نام در مدارس متوسطه اول، یک هفته تا ۱۰ روز آینده

به گزارش قدس آنلاین، رضا صابری تولایی افزود: البته ثبت نام این مدارس در ۲ بخش مناطق کم تعیین تکلیف ثبت نام در مدارس متوسطه اول، یک هفته تا ۱۰ روز آیندهبرخوردار و برخوردار مد نظر قرار می گیرد.

وی گفت: ثبت نام مدارس نمونه دولتی در مناطق کم برخوردار که بیشتر در شهرستانها و مناطق آموزشی قرار دارند بر اساس دستورالعمل ارسال شده طبق جدول امتیازبندی انجام می شود.

تولایی افزود: برای مدارس نواحی برخوردار نیز که همه آنها در کلانشهر مشهد قرار دارند هنوز دستورالعملی صادر نشده و تصمیم گیری در این زمینه در حال انجام است.

وی گفت:ثبت نام در مدارس نمونه مقطع ابتدایی طبق دستورالعمل انجام می شود و در مدارس متوسطه دوم هم خروجی مدارس متوسطه اول ثبت نام می شوند اما وضعیت ثبت نام در مدارس متوسطه اول طی یک هفته تا ۱۰ روز آینده روشن می شود.

تولایی افزود: ثبت نام میان پایه شامل پایه هشتم و نهم در این مدارس طبق روال عادی در جریان است و مشکل فقط مربوط به دانش آموزان پایه هفتم است.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سایر مدارس و مقاطع در این استان طی روند طبیعی در حال انجام است گفت: تاکنون مشکلی در روند ثبت نام در دیگر مدارس استان وجود نداشته است.

پیش بینی می شود بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز طی سال تحصیلی جدید در مدارس استان مشغول تحصیل شوندکه حدود ۷۰۰ هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان مقطع ابتدایی تشکیل می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.