قدس انلاین: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان نابینایان و کم‌بینایان خراسان‌رضوی گفت: ورزشکاران نابینای خراسان رضوی فاقد امکانات کافی هستند.

ورزشکاران نابینای خراسان‌رضوی فاقد امکانات کافی هستند

به گزارش قدس انلاین محمود باقرزاده اظهار داشت: تاکنون هشت رشته ورزشی در هیئت ورزش های جانبازان نابینایان و کم بینایان خراسان رضوی شکل گرفته و قرار بر اضافه شدن دو رشته تا پایان سال به این هیئت شده، همچنین در گذشته هیئت استان در بخش جودو آمادگی داشته اما به دلیل ناهماهنگی سایر استان‌ها، مسابقات کشوری برگزار نشد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان نابینایان و کم‌بینایان خراسان رضوی گفت: برنامه‌های هیئت که توسط فدراسیون تعیین می‌شود به صورت مداوم انجام شده و تاکنون در این باره کم‌ کاری صورت نگرفته است، به تازگی فدراسیون برای مسابقات قهرمانی کشوری برنامه‌ریزی کرده که هیئت استان نیز به تبع آن خود را آماده ساخته است.

باقرزاده خاطر نشان کرد: افراد فعال به ورزش‌های جانبازان نابینایان و کم بینایان خراسان رضوی اهمیت داده و آن را پیگیری می‌کنند، تاکنون توسط آنها مدال‌های مطلوب و بسیاری اخذ شده است، در حال حاضر این هیئت برای اخذ سهمیه بیشتر برای حضور ورزشکاران استان در تیم ملی در تلاش است.

وی تصریح کرد: تاکنون قرار بر حضور هشت نفر از استان در مسابقات جاکارتا شده که هیئت برای حضور دو رشته دیگر در این مسابقات در حال رایزنی است، در واقع یک شناگر و دو دوچرخه‌ سوار در انتظار ورود به این مسابقات هستند، در صورت تحقق این امر، سهمیه خراسان رضوی ۱۰ نفره می‌شود.

باقرزاده تصریح کرد: در حال حاضر هیئت ورزش‌های جانبازان نابینایان و کم بینایان خراسان رضوی در بحث امکانات کافی با مشکل مواجه است، ورزشکاران با تجهیزات معمولی فعالیت می‌کنند، در حالی که باید امکانات تخصصی در اختیار آنها قرار گیرد، همچنین در صورت در اختیار داشتن بودجه کافی ورزشکاران بیش از وضعیت کنونی پیشرفت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.