قدس آنلاین: سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان گفت: علت تجمع کارگران کارتن مشهد روز گذشته در مقابل استانداری دریافت حقوق خود از محل اموال کارخانه بود.

علت تجمع کارگران مقابل استانداری

به گزارش قدس آنلاین علی رسولیان در خصوص تجمع کارگران روز گذشته مقابل استانداری اظهار کرد: عده‌ای از  کارگران کارتن مشهد متقاضی این هستند که مطالبات خود از کارخانه دریافت کنند و درخواست آنها در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: این مساله مدیریت شد و بنا بر این شد که با کمک دستگاه‌ قضایی کارگران بتوانند مطالبات خود را دریافت کنند، این مطالبات در خصوص حقوق کارگران بوده است.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: کارگران کارتن مشهد خواهان این هستند که حقوق معوقه خود را از کارفرما دریافت کنند. بیشتر این مساله مربوط به حوزه کار و کارگری بوده و در خصوص تولید نیست.

رسولیان عنوان کرد: در واقع کارگران در خواست کردند که حقوق آنها از محل اموال کارخانه پرداخت شود که در خصوص این مساله دستگاه‌ قضایی دستور صادر کرده است، چون اموال کارخانه در رهن بانک‌هاست، این امر نیازمند صدور دستورها از سوی دستگاه قضایی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.