قدس آنلاین: شهردار کاشمر گفت: با تلاش های صورت گرفته و جهت رفاه حال زائران و مسافران اولین کمپ زائر امامزاده سید مرتضی(ع) در کاشمر به بهره برداری رسید.

اولین کمپ زائر در کاشمربه بهره برداری رسید

به گزارش قدس  آنلاین جعفر سلیمانی ظهر امروز در بازدید از این کمپ از پیشرفت ۹۰ درصدی بهسازی شمال و شمال غرب امام زاده سید مرتضی خبر داد و افزود: کمپ زائر امام زاده سید مرتضی(ع) آماده استفاده زائرین و مسافرین قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی استان و چهارمین شهر زیارتی کشور در مسیر زائرین امام هشتم مورد توجه خاص مسافرین قرار گرفته است، اظهار کرد: افزود: یکی از پروژه‌های شاخص مدیریت شهری و استفاده بهتر گردشگران از امام زاده سید مرتضی ساماندهی شمال و شمال غرب بوده که در دستور کار شورای شهر و شهرداری قرار گرفت.

شهرداری کاشمر گفت: به رغم کمبودهای فراوان در زیر ساخت های گردشگری جهت ارائه خدمات رفاهی به مسافرین و زائرین این پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی باتاکید براینکه شهر کاشمر نیاز به فضاهای مناسب برای خدمات بهتر به همشهریان و مسافرین دارد، یکی از مکان های تفریحی و زیارتی را امام زاده سید مرتضی (ع) دانست و افزود: تاکنون در کمپ زائر امام زاده سیدمرتضی(ع) چهار هزار متر جدول گذاری سنگی انجام گرفته است.

سلیمانی همچنین با بیان اینکه جهت رفاه زائرین تاکنون ۵۰۰۰ متر مربع کف سازی اجرا شده است، از احداث ۱۵۰۰ متر مکعب دیوار سنگی در این مکان خبر داد و اظهار کرد: جهت ارتباط جنگل شمالی با شمال غرب اجرای تونل بزرگ به طول ۳۰ متر و عرض پنج متر احداث شد تا تردد همشهریان و مسافرین به راحتی انجام گیرد.

وی از دیگر اقدامات در این پروژه را ساخت کافی شاپ به مساحت ۲۰۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: جهت روشنایی این پروژه ۱۲۰ عدد پایه چراغ استفاده شده است.

شهردار کاشمر با بیان اینکه برای اجرا و زیر سازی معابر ۷۰۰۰ متر سنگ فرش شده است، بیان کرد: اجرای ۱۰ هزار متر آبیاری تحت فشار و احداث چهار آب نما از دیگر مشخصات این پروژه است.

سلیمانی یادآور شد: این پروژه دارای پیشرفت ۹۰ درصدی است که با اعتبارات اختصاص یافته به بهره برداری کامل خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.