قدس آنلاین : درهمایش صنعت برتر که از سوی خانه صنعت و معدن خراسان رضوی و با حضور فعالان صنعت غذایی مشهد برگزارشد شرکت خمیر مایه رضوی برتر شناخته شد.

شرکت خمیر مایه رضوی دومین بار واحد صنعتی برتر شد/تولید با حداکثر ظرفیت وصادرات ۵۰ درصدی به خارج کشوردر مجتمع خمیر مایه رضوی

به گزارش قدس آنلاین؛ دراین مراسم  علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد مقدس ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران کل سازمانها و نهادهای دولتی و عده ای از فعالان اقتصادی استان حضور داشتند.

در این همایش کارگری کارشناسان در خصوص مشکلات حوزه صنعت  به مشکلات نقدینگی، دشواری بر سر نوسازی واحدهای تولیدی، هزینه بالا تولید، نداشتن بازار صادرات مطمئن، عدم همراهی سازمانهای دولتی وتامین اجتماعی با فعالان اقتصادی ومشکلات پس ازبرجام و رکود فعالیتهای تولیدی سخن گفتند.
در پایان شرکت خمیر مایه رضوی  به عنوان واحد نمونه استانی برای دومین سال متوالی برگزیده شد وموفق به دریافت اعتبارنامه و لوح تقدیر گردید.
مدیر عامل خمیر مایه رضوی  در باره این موفقیت به قدس آنلاین گفت: دلایل انتخاب شرکت به عنوان واحد نمونه؛ تولید با حداکثر ظرفیت در ۳۶۵ روز سال، صادرات بیش از ۵۰ درصد محصولات به خارج کشور و همچنین رشد شاخص های بهره وری و بهبود مصرف انرژی و شاخص SEC بوده است.
اژدری افزود این شرکت  درراستای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی واردات مواد اولیه از کشور های خارجی را در سال ۹۷ به حداقل رسانیده و از توان داخل برای تامین مواد اولیه ای مثل امولسیفایر و لفاف و ...نموده است.
همچنین در مورد خرید دستگاههای بسته بندی و قرا رداد با پیمانکاران فنی حداکثر استفاده از توان داخل را مد نظر قرارداد هاست.
وی افزود این شرکت اقدامات لازم برای فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی را مورد توجه قرار داده و اقداماتی برای  مصرف خمیر مایه نان مرغوب را برای بالابردن سطح سلامت جامعه سرلوحه فعالیتهایش قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.