قدس آنلاین:رضاطلبی:نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه پدیده حاشیه نشینی در شهر کاشمر روز به روز در حال گسترش می باشد.

گسترش پدیده حاشیه نشینی در کاشمر

بهروز بنیادی در گفتگو با قدس آنلاین افزود: اگر مردم را در روستاها حفظ کنیم به حاشیه شهرهایی همچون کاشمر و مشهد نخواهند رفت از این رو بهتر است بودجه ای را که صرف پدیده حاشیه نشینی می شود صرف ماندگاری مردم در روستاها و شهرهای کوچک گردد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه معیشت مردم باید در اولویت قرار بگیرد،   تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ مادر در روستای موشک بخش کوهسرخ از کم خونی در حال از بین رفتن هستند و امنیت غذایی ندارند  که باید برای انها چاره ای اندیشیده شود.

بنیادی افزود: توسعه منطقه نقطه اشتراک همه مردم منطقه است و هر فردی با هر تفکری باید برای سازندگی منطقه در یک صف منسجم حرکت کند چرا که ایجاد هر شغل و بنگاه اقتصادی می تواند یک آسیب اجتماعی درمنطقه را از بین ببرد.

وی با تاکید بر تقویت آگاهی اقشارمختلف  مردم از رویدادهای کشور و تلاش برای حفظ آرامش در جامعه، بیان داشت: لازم است مسئولان و کارمندان در دستگاه های اجرایی منطقه با درایت و صبوری به مسائل مردم رسیدگی و به آنها پاسخگو باشند زیرا مطالبه‌گری حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولان نظام است و همه ما در برابر مردم مسئول هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.