قدس انلاین: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر ارتباطات در مسدود نکردن تلگرام دخالت داشته و تخلف صریحی در این خصوص مرتکب شده است، گفت: تلگرام باید به‌صورت کامل مسدودسازی شود.

تخلف صریح وزیر ارتباطات در فیلترینگ تلگرام/ تلگرام باید کاملا مسدود شود
نصرالله پژمانفر ، در پاسخ به این سوال که ایجاد و در اختیار قرار دادن امکانات وسیع تلگرام و تلگرام طلایی در فضای مجازی چه جهتی دارد، گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی باید از فعالیت تلگرام جلوگیری میشد اما با توجه به دستور قضایی نسبت به این موضوع فعالیت تلگرام جلوگیری نشده است و وب‌سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام باید مسدودسازی کامل شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز ارتباطات با تلگرام و تلگرام طلایی در حال انجام است و دسترسی‌های غیرمعقول به اطلاعات مردم اتفاق می‌افتد که خلاف قانون است، با دستور مقام قضایی مسدودسازی تلگرام باید به نحوی باشد که محتوای شبکه تلگرام به هیچ وجه حتی با فیلترشکن قابل دسترسی نباشد.

وی با تاکید بر اینکه فیلترینگ تلگرام از وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری بوده و بدون هماهنگی این وزارتخانه امکان‌پذیر نیست، افزود: با توجه به تاکیدات صریحی که از طرف دستگاه قضایی شده است مسدود نکردن کامل تلگرام با چه توجیهی از سوی وزارت ارتباطات انجام شده است!

پژمانفر خاطرنشان کرد: تخلف صریحی را وزیر ارتباطات مرتکب شده است و خود شخص وزیر در مسدود نساختن کامل تلگرام دخالت داشته که باید جلوی این کار گرفته شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر مشکلی که در خصوص مسدود نکردن کامل تلگرام داریم متوجه وزیر ارتباطات است که امیدوارم کمیسیون امنیت ملی با توجه به ارجاعی که در این خصوص شده است در دستور کار قرار دهد، تا وزیر به سوالات در خصوص مسئله مسدود نکردن تلگرام توضیح دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.