قدس انلاین : فرمانده انتظامی استان از دستگیری گردانندگان باند سرقت های به عنف در کوهستان های اطراف شهرستان بینالود در "طرقبه شاندیز" با 23 فقره خفت گیری از شهروندان خبر داد.

خفت گیری در کوهستان های "طرقبه شاندیز"

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "قادر کریمی" با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت های به عنف از چوپان ها در کوهستان های اطراف "طرقبه شاندیز"، تحقیقات پلیسی با توجه به اهمیت موضوع آغاز شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی طرقبه "شاندیز" با هدایت های سرهنگ "حسین دهقان پور" نشان می داد که عاملان اصلی این سرقت های به عنف 4 سارق سابقه دار هستند و با چهره زنی های انجام شده، مشخص شد گرداننده باند، مجرم حرفه ای است که به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر و مدتی در حبس بوده است.
سردار کریمی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی بینالود پس از ردزنی های گسترده اطلاعاتی، اعضای این باند را هنگامی که با تهدید قمه و شمشیر به یک خودروی سواری حمله ور و قصد سرقت داشتند، دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: سارقان که غافلگیر شده بودند به ارتکاب 13 فقره سرقت احشام، 3 فقره سرقت از باغ ویلا و 7 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای کشف دیگر سرقت های انجام شده توسط آنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.