قدس آنلاین:معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: در دهه کرامت امسال شاهد حضور گسترده و پرشور اصحاب رسانه، جراید، خبرگزاری ها و شبکه های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در بارگاه منور رضوی خواهیم بود.

برنامه‌ریزی برای تسهیل حضور اصحاب رسانه در دهه کرامت

 به گزارش قدس آنلاین،  موسوی گفت: برای هم افزایی و تعامل هرچه بیشتر، میزبان اعضاء و مدیران شورای معارف سیمای جمهوری اسلامی بودیم که توافقات خوبی برای پوشش گسترده برنامه‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی که در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود، صورت گرفت.
وی تصریح کرد: علاوه بر شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی، امسال شاهد حضور شبکه های مختلف اتحادیه رادیو و تلویزیون های جهان اسلام در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) خواهیم بود که برنامه ریزی مناسبی برای تسهیل شرایط پخش های زنده و تولید برنامه های متنوع در این زمینه انجام شده است.
معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی اظهار داشت: مدیران گروه معارف شبکه های جام جم، افق، یک، چهار، آموزش و قرآن در جلسه مذکور حضور داشتند که درباره هم افزایی و تعامل در پوشش مراسم دهه کرامت رضوی با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.
لازم به ذکر است، مدیران شورای معارف سیما شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع)، استودیوهای در دست احداث حرم مطهر و مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی دیدن کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.