قدس آنلاین: معاون توسعه مدیریت اداره کل سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی از راه‌اندازی میز خدمت درهمه ساختمانهای این اداره کل خبر داد.

 راه‌اندازی میز خدمت در میراث فرهنگی خراسان رضوی

سیدمهدی کفشچی معاون توسعه مدیریت این اداره کل با بیان این مطلب در مورد اهداف راه‌اندازی میز خدمت و خدماتی که به ارباب رجوع از این طریق ارائه می‌شود توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: بر اساس مصوبه شورای اداری استان و دستور مستقیم رئیس جمهور بارد همه دستگاههای اداری دولتی خدماتشان را در میز خدمت پاسخگویی کنندو این اداه کل نیز در این مسیر گام برداشته است.

معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی یادآور شد: با این کار ارباب رجوع اصلا به طبقات مراجعه نمی کنند و با کاسته شدن از بروکراسی  در میز خدمت که در هر دو ساختمان این اداره مستقر شده و برای جلوگیری از دوباره کاری همه مراحل کارافراد در میز خدمت انجام وبر اساس نوع پرونده و خدمت بصورت پیامکی -حداکثر ۲ هفته ای-به آنها اطلاع داده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.