قدس آنلاین:برنامه های هفته عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان استان خراسان رضوی با محوریت تکریم مدافعین حریم خانواده به عنوان مهمترین سرفصل اعلام شد.

تکریم مدافعین حریم خانواده درهفته عفاف و حجاب

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با بیان اینکه همزمان با سومین روز عفاف و حجاب "تکریم مدافعین حریم خانواده" در مرکز استان برگزار می شود، تصریح کرد: این برنامه همزمان با سالروز کشف حجاب رضاخانی و یابود شهدای حادثه مسجد گوهرشاد به صورت همزمان در تمام شهرستان های استان برگزار می شود.
خانم حیدرزاده مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی، باتبریک هفته عفاف و حجاب، به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری ستاد عفاف و حجاب برای هماهنگی بین اقشار مختلف تشکیل شد تا مسائل جامعه بویژه قشر جوان در حوزه عفت و حجاب مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هفته جهانی عفاف و حجاب از ۱۹ تیرماه آغاز و تا ۲۵ تیر ادامه خواهد داشت، گفت: گردهمایی هایی با محوریت عفاف و حجاب و با تاکید بر "تکریم مدافعین حریم خانواده" از جمله مهمترین برنامه های این هفته است.

همچنین ۲۰ تیرماه بعنوان اولین روز از هفته‌ عفاف و حجاب بعنوان مظهر آرامش خانواده، مطرح شده که این مراسم با حضور فرماندهان سپاه و بسیج جامعه زنان استان، معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ و خیل عظیم مدافعان حریم خانواده، تحت عنوان «من خانواده ام را دوست دارم» برگزار می‌گردد.

این مسئول بسیج با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأثیربسزایی در تحکیم بنیان خانواده و سلامت جامعه دارد، افزود: با توجه به اینکه تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه زمینه ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده را رقم خواهد زند ما در بسیج جامعه زنان تلاش کرده‌ایم تا این مهم در تمامی برنامه‌های این سازمان ببینیم.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی در باره نشستهای سومین روز عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: این برنامه ها در سطح، ناحیه، حوزه و پایگاههای بسیج در قالب نمایشگاههای متنوع، نشست ها، همایش های و غیره ...برگزار می شود.   شهرداری، استانداری و آستان قدس رضوی بیشترین همکاری را در جهت اجرای هر چه بهتر  برنامه های این هفته با ما دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.