جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که موافقت دولت رژیم صهیونیستی با تشدید محاصره نوار غزه به منزله اعلان جنگ علیه ساکنان آن است و مقاومت هرگز در برابر این جنایت ساکت نمی‌نشیند.

جهاد اسلامی: تشدید محاصره غزه، یعنی اعلان جنگ/ مقاومت ساکت نمی‌نشیند

به گزارش قدس آنلاین، این جنبش امروز دوشنبه در بیانیه‌ای تصریح کرد که اقدام جدید دولت و ارتش جنایتکار صهیونیستی در قبال غزه، یعنی اعلان جنگ علیه مردم این منطقه و مقاومت هرگز در برابر چنین جنایتی ساکت نمی‌نشیند.

جهاد اسلامی عنوان کرد که محاصره چندین ساله ساکنان نوار غزه هرگز موجب تضعیف ثبات و پایداری آنان نمی‌شود و مردم غزه هرگز از حقوق و اصول ملی خود کوتاه نمی‌آید.

در این بیانیه آمده است که سیاست های تجاوزکارانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد و همدستی و همسویی برخی طرف‌ها با این رژیم هرگز موجب تضعیف عزم و اراده فلسطینیان برای ادامه مبارزه و مقاومت نخواهد شد.

جهاد اسلامی تاکید کرد که هرگز از عمل به مسئولیت های خود در زمینه دفاع از حقوق ملت فلسطین و مقابله با طرح‌ها و توطئه‌های تجاوزکارانه دشمن صهیونیستی کوتاهی نمی کند و تحولات جاری را با گروه های فلسطینی مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

این جنبش تمامی جهانیان را به خاطر سکوت در برابر سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین در سرتاسر اراضی اشغالی مسؤول دانست.

لازم به ذکر است که بنیامین نتانیاهو و آویگدور لیبرمن نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه تصمیمات نژادپرستانه جدیدی را علیه نوار غزه تصویب کردند.

دولت رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه واردات کالا به نوار غزه از طریق گذرگاه تجاری کرم ابوسالم و یا صادرات کالا از این باریکه به خارج را ممنوع اعلام کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد که در پی ادامه ارسال بادبادک‌ها و بالون‌های آتش‌زا از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی، دولت صهیونیستی بنابر دستور بنیامین نتانیاهو و آویگدور لیبرمن نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم تصمیم به اعمال فشار بیشتر بر حماس گرفته است.

این تصمیم شامل ممنوعیت واردات کالا به غزه و بالعکس صادرات کالاهای این باریکه است و مسافت مجاز برای ماهیگیری فلسطینیان نیز از ۹ مایل به ۶ مایل کاهش خواهد یافت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.