قدس آنلاین: نماینده مردم خلیل‌آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: در مصوبه سفر اخیر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی در بخش حمل نقل جاده‌ای، جاده کاشمر به انابد به عنوان اولویت دوم مطرح شد و مبلغ ۹۹ میلیارد تومان مصوب شد.

تصویب ۹۹ میلیارد تومان اعتبار برای دوبانده کردن محور کاشمر -انابد

 به گزارش قدس آنلاین، بهروز بنیادی در گفتگو با فارس گفت: در مصوبه سفر اخیر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای توسعه خراسان رضوی تصویب شد، که در بخش حمل نقل جاده‌ای، جاده کاشمر به انابد به عنوان اولویت دوم مطرح شد و مصوب شد که با تخصیص مبلغ ۹۹ میلیارد تومان، در یک بازه زمانی ۳ ساله، این محور به صورت کامل دو بانده شود.

نماینده مردم خلیل‌آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شرایط کنونی اقتصادی کشور نگران هستیم بعضی از مصوبات جابه‌جا و یا تخصیص کمتری داشته باشد.

وی همچنین از ایجاد پژوهشگاه انگور و پسته در خلیل‌آباد خبر داد و افزود: سایت اداری خلیل‌آباد را به عنوان پژوهشگاه انگور و پسته پیشنهاد دادیم و آموزش عالی کاشمر نیز طرح  این مهم را نوشته و فرماندار خلیل‌آباد هم موافقت کرده است و موافقت اولیه استان را هم گرفتیم و اگر این پژوهشگاه عملیاتی شود بسیار برای این منطقه پیامدهای مثبتی را به همراه خواهد داشت.

بنیادی از اضافه شدن ۳ تخصص به بیمارستان خاتم‌الانبیاء خلیل‌آباد خبر داد و گفت: در آبان ماه سال جاری طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته ۳ تخصص زنان، داخلی و اطفال و یا چشم برای بیمارستان خلیل‌آباد برنامه‌ریزی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.