مدیر عامل باشگاه استقلال اظهارات مهمی راجع به روند کاری‌ای که در فصل نقل و انتقالات مد نظر دارند، ارائه کرد.

افتخاری: خیر! بازیکن خارجی نمی‌گیریم

به گزارش قدس آنلاین،سید رضا افتخاری در مورد بالا رفتن حواشی نقل و انتقالاتی استقلال بعد از عدم تمدید قرارداد با امید ابراهیمی گفت: عدم تمدید نیست؛ نمی‌توانیم که بازیکن را به زور بیاوریم و با او قرارداد ببندیم؛ دو هفته است با ایشان تماس می‌گیریم که هیچ‌کدام از تلفن‌های ما را جواب نداد.

او ادامه داد: از طریق آقای خسرو حیدری به ایشان پیام دادیم ولی باز هم با ما تماس نگرفت، تا اینکه یکی، دو روز قبل متوجه شدیم به قطر رفته و در حال مذاکره با یک باشگاه است.

مدیر عامل باشگاه استقلال اضافه کرد: آقای امید ابراهیمی زحمات زیادی برای استقلال کشیده و اواخر فوتبالش است و می‌خواهد در تیمی برود که پول بیشتری بگیرد؛ البته نیامد به ما بگوید که چقدر می‌خواهیم و اصلا مذاکره‌ای نکرد؛ شاید ما همان پول را به ایشان می‌دادیم.

افتخاری در خصوص پیشنهاد یک میلیون دلاری باشگاه قطری به امید ابراهیمی ابراز کرد: قطر چنین پول‌هایی به بازیکنان ایرانی نمی‌دهد؛ چه کسی تا حالا یک میلیون دلار گرفته است؟

او درباره غیت پژمان منتظری در تمرینات استقلال گفت: بازیکنان ملی پوش ۱۴ روز مرخصی داشتند و تا امروز در استراحت بودند که باید از فردا سر تمرین حاضر شوند؛ اگر از این به بعد سر تمرین نیایند، آقای شفر باید گزارش بدهد و باشگاه طبق آیین‌نامه انضباطی با بازیکنان رفتار کند.

مدیر عامل باشگاه استقلال پیرامون بندی که در قرارداد منتظری آمده تا هر زمان که قصد داشت از این تیم جدا شود، عنوان کرد: با قرارداد کاری ندارم ولی ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم؛ بازیکن باید دلش با باشگاه، تیم و هوادار باشد و دلسوز به سرنوشت تیم باشد؛ بنابر این  این قراردادها یک چیز تشریفاتی است ولی واقعیت این است که بازیکن باید خودش بخواهد در تیم بماند.

افتخاری تاکید کرد: موقعی که خود بازیکن می‌خواهد، برود ولی ما به زور کسی را نگه داریم چون آن بازیکن دیگر برای ما بازیکن نمی‌شود.

او در خصوص جدایی سید مجید حسینی از استقلال و رفتن به ترابوزان اسپور ترکیه گفت: این مسائل درست نیست؛ سید مجید فردا پیش من می‌آید تا صحبتی داشته باشیم؛ اصلا امکان دادن رضایت نامه به او وجود ندارد چون خود ما به او نیاز داریم.

مدیر عامل باشگاه استقلال تصریح کرد: الان باشگاه استقلال کمتر از دیگر تیم‌ها به بازیکنان پول نمی‌دهد؛ الان برخی بازیکنان کمتر از پولی که استقلال به آنها می‌داد، گرفتند و به خارج از ایران رفتند.

افتخاری درمورد زمان اردوی استقلال در ترکیه عنوان کرد: قرار نبود امروز تیم به اردو برود و زمان تعیین شده فردا است.

او در مورد انتخاب جایگزین امید ابراهیمی و مذاکره‌ای که امروز با علی کریمی داشته‌اند، گفت: بالاخره ما هم بیکار نمی‌نشینیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اگر بازیکنی نخواست بماند، جایگزینی داشته باشیم تا بتواند خلاء پیش آمده را پُر کند و در حد همان بازیکن یا حتی بیشتر برای تیم مثمر ثمر باشد.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره جذب بازیکن خارجی گفت: خیر، بازیکن خارجی نمی‌گیریم؛ الان شرایط ارزی کشور طوری است که نمی توانیم چنین ریسکی کنیم؛ مشخص نیست وضعیت ارزی کشور در ماه‌های آینده به چه شکل خواهد شد؛ به همین خاطر نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم و یکی از مباحثی هم که با آقای شفر داشتیم، همین موضوع بود.

افتخاری با بیان اینکه تمام تلاشمان این است که تیم خودمان را حفظ کنیم، گفت: جای خالی در لیست تیم نداریم و همه چیز درست است؛ قرار است تیام و جپاروف در اردوی ترکیه حاضر شوند تا همانجا با آنها توافق و قراردادشان را نهایی کنیم.

او پیرامون اظهارات نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال مبنی بر عدم تست‌گیری از خریدهای جدید این تیم عنوان کرد: تمام بازیکنان را برای دادن تست پزشکی معرفی کردیم؛ اینکه گفته شده با بازیکن مصدوم قرارداد بستیم، درست نیست چون هنوز با هیچ بازیکنی غیر از دانشگر قرارداد نبستیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال اضافه کرد: قرارداد تمام بازیکنان بعد از انجام تست‌های پزشکی بسته می‌شود و من هنوز قراردادی را امضاء نکردم تا جواب تست‌های پزشکی بیاید.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.