قدس انلاین : معاون سپاه امام رضا(ع) از آمادگی مشهدمقدس برای برپایی و برگزاری جشن‌های دهه کرامت خبر داد.

مشهدمقدس میزبان جشن‌های مردمی دهه کرامت می‌شود
محمد حسین زاده  اظهار داشت: جشنواره مردمی شهر کرامت با همکاری معاونت فرهنگی سپاه امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی در مشهد برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف کمک به چند حوزه از تشکل‌های مردمی اعم از مردم، مساجد، شورای اجتماعی محلات، کانون‌های تبلیغی فرهنگی مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی در دهه کرامت آماده خدمت‌رسانی است.

معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: تشکل‌هایی که آماده میزبانی از این طرح هستند می‌توانند با شماره 09151576126 تماس و نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه تشکل‌های داوطلب در چهار مرحله خدمت رسانی می‌شوند عنوان کرد: محور اول، محله آرایی است که با اهداء اقلام مناسب با دهه کرامت محله خود را تزئین کنند. محور دوم، جشن‌ها و مراسم‌های محلی است که با اعطای بسته‌های تخفیفی و ملزومات آن به تشکل‌ها، آمادگی خود را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این جشن‌ها داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه محور سوم، برپایی ایستگاه‌های نذری و صلواتی در سطح شهر است عنوان کرد: محور چهارم، انجام یک خدمت اجتماعی توسط پایگاه بسیج محله به انتخاب خودشان است.

معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) در پایان با بیان این مطلب که مردم باید رسانه و بلندگوی این اتفاق باشند، از همگان خواست تا با ثبت‌نام و کمک به برگزاری هرچه عظیم‌تر و باشکوه‌تر این جشن‌ها، صحنه‌ای را رقم بزنند که ملموس‌تر، متفاوت‌تر و مهم‌تر از قبل باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.