قدس انلاین : مهدی بکاییان گفت: مچ‌اندازی متاسفانه در سال‌های اخیر مغفول مانده و نیاز به توجه بیشتری دارد.

مقام دوم نماینده خراسان رضوی در مسابقات کشوری پاورلیفتینگ
 
مهدی بکائیان ، در خصوص برگزاری مسابقات مچ‌اندازی آقایان در مشهد اظهار کرد: مسابقات مچ‌اندازی در بخش آقایان با حضور حدودا 130 نفر از شهرستان‌های کشور با عنوان جام شهدای هفتم تیر در مشهد برگزار شد که قهرمانان این مسابقه به مرحله کشوری راه خواهندیافت.
وی افزود: استقبال ورزشکاران از این دوره از مسابقات بسیار عالی بود، ورزشکاران در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان مستعدی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند و استقبال خوبی از این دوره به عمل آمد.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با اشاره به اینکه مسابقات مچ‌اندازی بانوان در شهریورماه برگزار خواهدشد، گفت: مسابقات مچ‌اندازی بانوان که قرار بود در تاریخ چهاردهم تیرماه برگزارشود، به دلیل آماده‌سازی مسابقات خراسان رضوی برای میزبانی از مسابقات کشوری لغو شد. با صحبت و هماهنگی انجام شده این رقابت‌ها در شهریورماه برگزار خواهدشد.
بکائیان ضمن ابراز امیدواری برای داشتن نماینده تیم ملی از استان خراسان رضوی بیان کرد: برای رشته مچ‌اندازی شاید آن‌طور که شایسته این رشته است به آن توجه نشده اما همیشه استان خراسان رضوی برای داشتن نماینده در تیم ملی حرف برای گفتن داشته و قطع به یقین به حضور نماینده در تیم ملی امید خواهیم‌داشت.
بکاییان اظهار کرد: در رقابت‌های کشوری پاورلیفتنیگ که انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان هم بود، تیم خراسان رضوی با نام مطیع خواف شرکت کرد و در نهایت در رده سنی جوانان، ارسلان مطیع در دسته وزن 125 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید. در مستر یک، مهدی سری نیز در دسته وزنی 110 کیلوگرم به قهرمانی رسید.
وی افزود: در دسته سنی بزرگسالان، حمید عباس شهری در دسته وزنی بالای 140 کیلوگرم و رسول حق‌پور، در دسته وزنی 140 کیلوگرم به مقام نخست دست یافتند. صادق نیازی نیز در دسته وزنی 110 کیلوگرم به رتبه دوم رسید.
رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام در نهایت خاطرنشان کرد: تیم مطیع خراسان رضوی مقام دوم تیمی را در این رقابت‌ها کسب کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.