قدس آنلاین:فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد از ویزیت رایگان ۲۰۰۰ نفر از افراد معسر و نیازمند حاشیه شهر مشهد توسط قرارگاه شهید علیمردانی خبر داد.

ویزیت رایگان ۲۰۰۰ نفر از افراد نیازمند حاشیه شهر مشهد

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نیازسنجی در مناطق کم برخوردار در حاشیه شهر مشهد و محدوده استحفاظی سپاه ناحیه حر با هماهنگی‌هایی که توسط حوزه ۶ حضرت رقیه (س) این ناحیه صورت گرفت، دهمین طرح جهادی سفیران سلامت توسط قرارگاه شهید علیمردانی جهت ویزیت رایگان افراد معسر و نیازمند در مدرسه ابوذر غفاری منطقه رسالت مشهد اجرا گردید

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد افزود: در این طرح جهادی که به عنوان طرح سفیران سلامت شناخته شده است؛ خدماتی در زمینه‌های پزشکی عمومی و غربالگری، ارتوپد، دندان پزشکی، روانشناسی، گفتار درمانی و مشاوره حقوقی در دوبخش خواهران و برادران به افراد معسر و نیازمند این منطقه ارائه گردید.

حسین رضا بخشی مسئول قرارگاه شهید علیمردانی در ادامه گفت: این قرارگاه از سال ۹۱ به وسیله جمعی از جوانان بسیجی دانشگاهی و حوزوی با رویکرد جهادی و با اجرای فعالیت‌های عمرانی درمناطق محروم استان خراسان رضوی و شهرهایی همچون سبزوار، کلات و تربت جام شروع به فعالیت نمود .

وی افزود: ازجمله فعالیت‌های این قرارگاه می‌توان به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، تبلیغی، کارآفرینی و بهداشت و درمان اشاره کرد.

حسین رضا بخشی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: به صورت ویژه به حاشیه شهر مشهد رسیدگی شود گفت:تصمیم این قرارگاه برآن شد که فعالیت‌های قرارگاه شهید علیمردانی به صورت مستمر در حاشیه شهر مشهد صورت بگیرد و از اردیبهشت پارسال که طرح سفیران سلامت راه اندازی گردید و تا یک سالگی این طرح بالغ بر ۱۸ هزار نفر خدمات ویزیت رایگان و داروی رایگان را دریافت کردند.

بخشی افزود: در دهمین طرح سفیران سلامت که امروز برگزار گردید ۴۰ نفر از پزشکان و کادر پزشکی و پرستاری و ۲۵ نفر کادر اجرایی خدمات خود را ارائه کردند و هزینه دارو و درمان تخصصی ارائه شده ۱۵۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

در حاشیه این مراسم به مناسبت هفته عفاف و حجاب، دوخت چادر رایگان توسط بسیجیان حوزه ۶ حضرت رقیه (س) سپاه ناحیه حر مشهد انجام شد و همچنین اجرای برنامه‌های متنوع و برگزاری مسابقه ویژه کوکان و نوجوانانی که همراه والدین خود دراین طرح حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.