قدس آنلاین- پروفسور نژادعلی به عنوان رئیس منطقه ۹ پیام نور کشور و سرپرست پیام نور استان خراسان رضوی منصوب شد.

انتصاب پروفسور نژادعلی به عنوان سرپرست پیام نور استان خراسان رضوی

 طی مراسمی که امروز با حضور دکتر محمد حسن دوگانی معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد، پروفسور عزیزالله نژاد علی به عنوان رئیس منطقه ۹ پیام نور کشور و سرپرست پیام نور خراسان رضوی معارفه و از زحمات دکتر محمد علی داوریار تقدیر شد.

دکتر محمد حسن دوگانی معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور با اشاره به بحث آمایش آموزش عالی افزود:با توجه به سند آمایش آموزش عالی، دانشگاه پیام نور در راستای چابک سازی به ۱۰ منطقه در سطح کشور تقسیم شده است که در منطقه ۹، استانهای خراسان شمالی، رضوی، جنوبی و سمنان قرار گرفته اند که دکتر نژاد علی استاد تمام رشته شیمی به عنوان رییس منطقه ۹ و با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی منصوب و از زحمات ارزشمند دکتر محمد علی داوریار در طول دوران تصدی تقدیر و تشکر شد.

دکتر نژاد علی رییس جدید منطقه ۹ پیام نور کشور نیز در ین مراسم افزود: پویایی علمی، تفویض اختیار ویژه به مراکز و واحدها، همفکری و تعامل بدون توجه به اختلاف دیدگاهها از مهمترین برنامه ها و سیاست های آتی خواهد بود. وی افزود: انچه مطلوب جامعه علمی کشور خواهد بود اینست که دستاوردهای علمی صرفا در حد تئوری و مقالات باقی نماند و به صورت عملی در حوزه اقتصاد و پیشرفت جامعه نمایان شود.

دکتر داوریار نیز در این نشست افزود: افتخارات بسیاری در دوسال اخیر با همکاری و تلاش دانشگاهیان بدست آمده است که از برجسته ترین آنها باید به انتخاب دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه پیشرو در سطح استان در بین ۲۴ مجموعه دانشگاهی در سال ۹۶ و در جشنواه رضوی اشاره نمود.

شایان ذکر است با اعمال سیستم جدید منطقه بندی و طرح آمایش آموزش عالی، دانشگاه پیام نور منطقه ۹ شامل استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و سمنان خواهد بود و بالغ بر ۴۲۰ عضو هیات علمی، ۹۰۰ کارمند، ۱۷ مرکز و ۴۳ واحد دانشگاهی خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.