قدس انلاین : حدود 70 نفر از سهامداران شرکت پردیسبان روز سه شنبه با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده و دریافت مطالبات خود شدند.

جمعی از سهامداران پردیسبان به دادسرای مشهد مراجعه کردند

یکی از سهامداران پردیسبان  گفت: پس از دیدار با معاون سیاسی، امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی به عنوان مسئول قضایی پرونده شرکت پردیسبان، قرار شد روز پنجشنبه هفته جاری نیز نمایندگان سهامداران با مراجعه به دادسرا نشستی با بازپرس برای پیگیری پرونده این شرکت برگزار کنند.

احمد واحدی با اشاره به پیگیری چهار ساله پرونده سهامداران شرکت پردیسبان افزود: در این مدت اقدام قابل قبولی برای دریافت مطالبات سهامداران صورت نگرفته و به نظر می رسد مسئولان عزم لازم برای رسیدگی به این پرونده را ندارند.
وی از بازداشت چند نفر از مدیران شرکت پردیسبان خبر داد و اظهار کرد: برخی از این افراد بیش از 2 سال در بازداشت بوده و پرونده آنان همچنان مرحله بازپرسی را طی می کند.
در بنری که سهامداران مزبور مقابل ساختمان دادسرا در دست داشتند نوشته شده بود 'سکوت شما در برابر کلاهبرداران پردیسبان بعد از چهار سال، پایمال نمودن حق الناس است، خواسته ما هنوز هم برگشت اموال به ارزش روز و اعدام مفسدان اقتصادی است'.
سهامداران مزبور دهم تیر ماه جاری نیز در همین محل حضور یافتند که طی گفت و گوی آنان با مسئولان قضایی قرار شد فردای آن روز (دوشنبه 11 تیر) نشستی با دادستان مشهد و بازپرس پرونده پردیسبان برگزار کنند.
به گفته محمد حافظیان یکی از سهامداران این شرکت، نشست هفته گذشته بی نتیجه بوده است.
شرکت گردشگری و سرمایه گذاری پردیسبان طی سالهای اخیر با تاسیس دفتر در مشهد اقدام به فروش سهام کرد که با استقبال مواجه شد و ارزش هر سهم آن تا یک میلیون و 100 هزار ریال افزایش یافت اما از حدود 2 سال و نیم پیش دادستان عمومی و انقلاب مشهد دفاتر فروش غیرقانونی این شرکت را پلمب کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.