۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 609646

قدس انلاین : رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک مشهد گفت: به دلیل تعدد مجتمع های تجاری، نبود محدودیت در صدور جوازهای کسب و فعالیت واحدهای زیرپله ای، عرضه پوشاک در این شهر بیش از تقاضا شده است.

عرضه پوشاک در مشهد بیش از تقاضا است

جواد مفیدی نجار روز سه شنبه  افزود: در این وضعیت میزان فروش واحدهای تجاری کاهش یافته و کسب درآمد دشوار شده است و فروشندگانی دوام می آورند که بتوانند کالاهای خود را ارزانتر بفروشند.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر واحدهای زیرپله ای که هزینه های جانبی مانند مالیات و بیمه تامین اجتماعی را پرداخت نمی کنند و کالای بی نام و نشان خود را با قیمت ارزان عرضه می نمایند بیش از دیگران مورد استقبال خریداران قرار می گیرند.
وی گفت: با توجه به اینکه واحدهای زیرپله ای بسیار در این شهر مشغول فعالیت هستند، ساماندهی آنها تاثیر قابل توجهی در کاهش نرخ بیکاری خواهد داشت.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک افزود: در راستای ساماندهی برندهای خارجی پوشاک در مشهد، طی برنامه نظارتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی 12 برند معتبر در مشهد شناسایی و معرفی شده است.
وی اظهار کرد: واحدهای فروشنده برندهای خارجی پوشاک موظف شده اند 20 درصد از عرضه محصولات این برند را در داخل مشهد تولید کنند.
وی گفت: هم اکنون هشت هزار و 500 واحد صنفی دارای جواز کسب معتبر در مشهد مشغول فروش پوشاک هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.