قدس انلاین : فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق مسلح و همسرش در مشهد شدند که در زابل مرتکب سرقت مسلحانه شده بودند خبر داد.

دستگیری سارقان مسلح 20 میلیارد طلای زابلی ها در مشهد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "قادر کریمی" گفت: در پی وصول نیابت قضایی از شهرستان زابل در خصوص دستگیری سارقان مسلح که برابر مفاد نیابت و محتویات پرونده، متهمان اقدام به گروگان‌گیری مسلحانه فردی طلا فروش به نام عباس و سرقت طلاجات  کرده بودند تحقیقات پلیسی در مشهد آغاز شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در این باره حاکی از آن بود که متهمان پس از گروگان‌گیری مسلحانه در زاهدان، مالباخته را با ضربات متعدد چاقو مجروح کرده و سپس کلیدهای طلافروشی را با توسل به زور گرفته و با حضور در محل طلافروشی اقدام به سرقت حدود 20 میلیارد ریال طلاجات کردند.
سردار کریمی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان ضوی در عملیاتی مشترک با کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان پس از ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه متهم  پرونده که علی نام دارد را در بلوار توس مشهد شناسایی و صبح امروز این فرد و همسرش را پس از هماهنگی‌های قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: از این متهمان 30 گرم طلای مسروقه کشف شده است و تحقیقات ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.