قدس انلاین : فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 10 تن مواد مخدر در 3 ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش 28 درصدی داشته است.

کشف 10 تن مواد مخدر در 3 ماهه نخست سال جاری/ 12 درصد افزایش ریالی کشفیات در خراسان رضوی
قادر کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از رویکردهای مهم نیروی انتظامی خراسان رضوی، ایجاد وحدت، انسجام، همدلی و هم‌افزایی با مسئولین و مردم درراستای تأمین امنیت آرامش، آسایش و ارتقای احساس امنیت است تا بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری تاکنون، 10 تن مواد مخدر در خراسان رضوی کشف‌ شده که این میزان کشفیات نسبت به‌مدت مشابه در سال گذشته، افزایش 28 درصدی داشته، همچنین، نسبت به‌سال گذشته نیز عملیات‌ها و دستگیری توزیع‌کنندگان نیز افزایش‌ یافته، علاوه بر این، در بخش معتادین نیز باید همکاری‌ها و زیرساخت‌ها افزایش یابد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس در نیشابور تأکید کرد: در سال گذشته از نظر ریالی تقریباً 12 درصد افزایش کشف داشته‌ایم، یکی از کارهایی که ورود کرده‌ایم، انبارهایی است که در بحث احتکار فعالیت می‌کنند، مباحث کالای قاچاق به‌ویژه ارزاق عمومی مردم در دستور کار است.

کریمی ادامه داد: شناسایی‌های گسترده‌ای انجام‌ شده، پیش‌بینی می‌کنیم در چند روز آینده، عملیات مؤثری را در خراسان رضوی برای مبارزه با قاچاق انجام دهیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: دشمن می‌خواهد از هرگونه نفوذی استفاده کند تا سم‌پاشی‌های خود را برای یأس و ناامیدی ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.