صلاح زواوی با تأکید بر اینکه فلسطینی‌ها تن به معامله قرن و توطئه آمریکا برای سازش تن نخواهند داد گفت: اجازه نمی‌دهیم حقوق ملت فلسطین با این توطئه شوم ضایع شود.

ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی "معامله قرن" را نمی‌پذیرد

صلاح زواوی، سفیر  فلسطین در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل قدس آنلاین، درباره تحولات اخیر مسئله فلسطین به ویژه معامله قرن، اظهار داشت: هیچ فلسطینی معامله قرن را نمی‌پذیرد و ملت ما این طرح آمریکایی صهیونیستی را یک صدا و به شدت محکوم می‌کنند.

زواوی با بیان اینکه ملت فلسطین همواره در برابر توطئه‌های شوم ایستادگی کرده است، گفت: ملت فلسطین و رهبران آن همگی اتفاق نظر دارند که نباید هیچ یک از حقوق مسلم فلسطینان در طرح‌های پیشنهادی ضایع شود، و تمام این طرح ها باید ضامن حقوق آنها از جمله بازگشت آورارگان، تعلق قدس به فلسطین باشد.

وی ادامه داد: به خاطر همین است که رئیس تشکیلات خود گردان دیدار با مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا را قبول نکرد. و هم اکنون هیچ گونه راوبطی میان تشکیلات خودگردان و آمریکا برقرار نیست.

سفیر کشور فلسطین در ایران افزود: هدف پروژه "معامله قرن" حل و فصل مسئله فلسطین نیست بلکه نابودی مسئله فلسطین و پایمال کردن حق فلسطینینان است. آمریکا و اسرائیل از شرایط کنونی جهان اسلام و درگیری‌های داخلی کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کنند و به دنبال محقق کردند رویای دیرینه صهیونیست هستند. اما ملت فلسطین با وحدت به مبارزه خود ادامه می‌دهد و آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی هدف همه فلسطینیان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.