فرزند جمشید مشایخی گفت: مشکل اصلی و دلیل بستری شدن پدر مشکلات گوارشی بود اما خوشبختانه مشکل افزایش کراتین خون وجود نداشت. وی چند وقتی دچار ضعف شدید جسمانی شده بود و به همین خاطر ما ترجیح دادیم وی در بیمارستان بستری شود.

آخرین خبرها از وضعیت جسمانی جمشید مشایخی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، سام مشایخی فرزند جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: پدر در حال حاضر مراحل درمان را پشت سر می گذارد و بنا به صلاحدید پزشکان و برای احتیاط همچنان در بیمارستان بستری است.

وی در همین راستا ادامه داد: خدا را شکر وضعیت پدر نسبت به روزهای ابتدایی بستری شدن بسیار بهتر است. وی هم اکنون از لحاظ وضعیت عمومی بسیار خوب بوده و من چندین بار با وی گفت و گو کرده ام.

فرزند جمشید مشایخی درباره دلیل اصلی بستری شدن پدرش تاکید کرد: مشکل اصلی و دلیل بستری شدن پدر مشکلات گوارشی بود اما خوشبختانه این بار مشکل افزایش کراتین خون وجود نداشت. وی چند وقتی دچار ضعف شدید جسمانی شده بود و به همین خاطر ما ترجیح دادیم وی در بیمارستان بستری شود.

مشایخی در مورد زمان احتمالی ترخیص پدر خاطرنشان کرد: با وجود اینکه حال پدر بهتر شده اما برای آزمایشات بیشتر و ادامه روند درمان تا بهبودی کامل فعلاً در بیمارستان بستری بوده و به احتمال فراوان جمعه شب یا شنبه ترخیص می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.