قدس انلاین : استاندار خراسان رضوی با سفر به بخش سمیع‌آباد از توابع تربت‌جام، این بخش را به‌صورت رسمی به‌عنوان هفتادوچهارمین شهر خراسان رضوی معرفی کرد.

استاندار خراسان رضوی پیش از ظهر امروز با سفر به بخش سمیع‌آباد از توابع تربت‌جام، این بخش را به‌صورت رسمی به‌عنوان هفتادوچهارمین شهر خراسان رضوی معرفی کرد.

علیرضا رشیدیان در این مراسم با حضور در اجتماع مردم سمیع‌آباد گفت: عزتمندی و کرامت جزو شاکله مردم ایران است و نگاه تحقیرآمیز دولت‌ها را به خود را هیچگاه نمی‌پذیرند.

وی با اشاره به وحدت شیعه و سنی در تربت‌جام افزود: مردم  ولایت‌مدار شیعه و اهل‌سنت این شهرستان با همدلی و انسجامی که دارند نماد وحدت و همدلی و الگویی برای همه در کشور محسوب می‌شوند.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شیعه و سنی باهم تفاوتی ندارند و همه پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اند و دشمن از این وحدت ضربه خورده و به‌صورت دائم اقدام به فتنه‌گری برای ایجاد اختلاف می‌کند.

رشیدیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی با هم فرقی ندارند و شیعه و سنی واقعی پیروان پیامبر(ص) و اهل‌بیت بوده و خاندان گرامی رسول اسلام مظهر وحدت مسلمانان هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن مبلغ ۲۵میلیون تومان تسهیلات برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی به روستاییان پرداخت می‌کند که لازم است روستاییان عزیز از این ظرفیت استفاده کنند، چون در سیستم شهرنشینی مسؤولیت مردم سخت‌تر از روستانشینی است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به افتتاح شهرداری شهر جدید سمیع‌آباد اعلام کرد: در حال حاضر مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای ارائه خدمات و اجرای طرح‌های شهری به شهرداری سمیع‌آباد اختصاص یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.