قدس آنلاین: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: تسهیلات اشتغال کمیته امداد شامل منابع امدادی و بانکی در این استان امسال نسبت به پارسال ۸۰ درصد رشد دارد.

تسهیلات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی ۸۰ درصد رشد یافت

به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله آسوده در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مجموع اعتبارات اشتغال این نهاد امسال ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال است که ۵۰۰ میلیارد ریال آن منابع امدادی و ۲ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تسهیلات خوداشتغالی در مناطق روستایی و شهری است.

وی بیان کرد: امسال هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات، مربوط به اشتغال روستایی است که امسال به مجموعه اعتبارات این بخش افزوده شده است.

وی بیان کرد: با جذب کامل اعتبارات اشتغال روستایی، این تسهیلات به پنج هزار فقره تقاضای این تسهیلات، با اولویت مددجویان روستایی زیر پوشش اعطا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی اظهار داشت: از محل سفر اخیر رئیس جمهوری به استان نیز یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای حوزه اشتغال کمیته امداد مصوب شد که در صورت تخصیص می تواند راهگشای حوزه اشتغال باشد.

وی بیان کرد: پارسال ۱۵ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید با اجرای ۱۰ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال با اعطای تسهیلات از سوی کمیته امداد در استان ایجاد شده بود.

آسوده گفت: پیش بینی می شود امسال نیز ۲۰ تا ۲۵ هزار فرصت شغلی در بخش مددجویی استان با اعطای تسهیلات اشتغال ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.