مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در جلسه ستاد بزرگداشت جشن‌های دهه کرامت با حضور استاندار گفت: بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، بیش از ۷۰ برنامه ملی و استانی در دهه کرامت برگزار می‌کند.

برگزاری ۷۰ برنامه ملی و استانی در دهه کرامت

محمودرضا برازش در جلسه ستاد مشترک بزرگداشت جشن‌های دهه کرامت که با حضور استاندار و مجموعه دستگاه‌های اجرایی مشهد برگزار می‌شد با بیان این مطلب، به توضیح مهمترین برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در دهه کرامت پرداخت و گفت: «گلباران حرم رضوی در آغاز دهه کرامت»، «بزرگداشت ورود امام رضا (ع) به نیشابور، برگزاری همایش «چهل حدیث رضوی» در سبزوار و همایش «آواها و نواهای رضوی» در تربت جام از جمله برخی برنامه‌های شاخصی است که در دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر رویکرد بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در خصوص مردمی کردن جشن‌های دهه کرامت، خاطر نشان کرد: در خصوص اشاعه فرهنگ رضوی و در جهت مشارکت عموم مردم در برنامه‌های دهه کرامت، جشن ولادت حضرت رضا(ع) در یکصد مسجد استان برگزار خواهد شد. همچنین جشن‌های مردمی نیز در طول دهه کرامت توسط کانون‌های مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: عرصه میدان شهدا نیز شاهد برپایی برنامه «هفته فرهنگ رضوی» خواهد بود که با مشارکت بنیاد امام رضا و شهرداری برگزار میشود.

برازش با بیان این نکته که جشن‌های دهه کرامت با همکاری دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی برگزار می‌شود، گفت: بنیاد بین‌المللی امام رضا برنامه‌هایی از جمله گلباران آستان حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی(ع)، شاهچراق را نیز در آغاز دهه کرامت انجام خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.