قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت : به عنوان میراث دران و پیش قراولان نهضت اسلامی، نه به عنوان یک وظیفه اداری، بلکه تکلیف انقلابی خود می دانیم برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

تبیین دستاوردهای نظام را تکلیف انقلابی خود می دانیم

 به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی کارآیی و کارآمدی لازم برای رفع مشکلات خود را دارد و توطئه ها و حیله های دشمن برای ناامیدی مردم و ایجاد اختلاف بین ملت و مسئولان راه به جایی نمی برد.

 وی تصریح کرد : منشا دشمنی استکبار جهانی با ما تفکر انقلاب اسلامی است که با روحیه استکباری نظام سلطه مخالف بوده و در مقابل آن مستحکم ایستاده است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ستاد بزرگداشت جهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت :  این ستاد در کشور با حضور روسای سه قوه و دستگاه های ملی تشکیل شده و ستادهای استانی آن نیز با عضویت متناظرین آن ها شکل گرفته است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: در شرایطی که دشمن به طمع گسست نسلی و ارائه آدرس غلط، سعی در قطع امید، نشاط و شادابی مردم و القا نا امیدی در جامعه را دارد؛ باید با اطلاع رسانی از خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی این توطئه ها را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: اتحاد و همبستگی رمز خنثی کردن توطئه های دشمنان است و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای چهل ساله نظام به نسل جوان ضروری و وظیفه همه دستگاه هاست.

رشیدیان افزود : ۱۲ کارگروه تخصصی ذیل این ستاد فعالیت خواهند کرد که شامل فرهنگی و هنری، اقتصادی، علم و فناوری، رسانه و فضای مجازی، روستا و محرومیت زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل های مردم نهاد، حوزه و روحانیت، ایثار و شهادت، بهداشت، درمان و سلامت، دفاعی و بسیج مردمی می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.