قدس انلاین : دبیر هیئت تیراندازی خراسان رضوی گفت: هیئت تیراندازی خراسان رضوی در بحث استعدادیابی تلاش بسیاری داشته اما تاکنون از سوی آموزش و پرورش مشارکتی مشاهده نکرده است.

آموزش و پرورش با هیئت تیراندازی خراسان رضوی همکاری نمی‌کند

محمود سوقندی  اظهار داشت: در اواخر سال گذشته از پیشکسوتان، مربیان و داوران استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد، همچنین در فروردین‌ماه امسال نیز جلسات متعددی برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت جهت جذب ورزشکاران، مربیان و داوران بیشتر و همچنین مشارکت سازمان‌ها برنامه ریزی شد.

دبیر هیئت تیراندازی خراسان رضوی گفت: لیگ برتر بانوان خراسان رضوی برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی اتفاق افتاده است، نخستین هفته رقابت‌ها آغاز شده و ورزشکاران در حال رقابت هستند، هیئت اقدامات مختلفی را نیز برای چند ماه آتی برنامه‌ریزی کرده است که از آنها می‌توان به برگزاری لیگ دسته یک برای نخستین بار در بخش آقایان اشاره کرد.

سوقندی خاطر نشان کرد: مسابقات مختلفی در بخش آقایان و بانوان در سطح کشوری نیز برگزار می‌شود که رده سنی‌های مختلفی نظیر نوجوانان، بزرگسالان و نظایر این سنین از خراسان رضوی شرکت می‌کنند، این هیئت در بحث استعدادیابی نیز تلاش بسیاری داشته اما تاکنون از سوی آموزش و پرورش مشارکتی مشاهده نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: این نهاد حتی تاکنون به نامه‌های هیئت پاسخ نداده است، در صورت همکاری این ارگان با هیئت، از 400 دانش‌آموز می‌توان حداقل 30 ورزشکار پرورش داد، در حالی که بدون کمک آموزش و پرورش، این هیئت از 20 نفر مراجعه کننده نمی‌تواند ورزشکاران پر قدرتی بسازد، اما این نهاد تیراندازی را ورزشی خطرناک می‌دانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.