شهرکرد-مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در راستای شفاف سازی، آگاهی مردم و بالا بردن کیفیت خدمت رسانی یکی از وظایف ذاتی سازمان می باشد که این مهم با کمک مطبوعات و رسانه ها امکان پذیر است.

نقش مؤثر رسانه ها در بالا بردن سطح کیفی خدمات بیمه سلامت

به گزارش قدس آنلاین،صفر فرامرزی بابادی روز گذشته در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری قدس آنلاین گفت: سازمان بیمه سلامت استان در راستای افزایش سطح کیفی خدمات بیمه ای به مردم  و همچنین گسترش دامنه خدمات خود اقدامات مطلوبی را تا کنون انجام داده است.

فرامرزی با اشاره به همکاری مطبوعات و رسانه در این راستا افزود:درخواست ما از رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها کمک کردن در این مسیر برای افزایش خدمت رسانی به مردم و اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته است.

فرامرزی اظهار کرد: کلیه بدهی های این سازمان به مراکز دولتی و خصوصی اعم از شرکت ها، موسسات و داروخانه ها تا پایان سال ۹۶ تسویه شده و همچنین بدهی به داروخانه ها تا پایان فروردین ماه سال جاری پرداخت شده است.

وی افزود: در سال ۹۶ بالغ بر ۲۲۹ میلیارد تومان در بخش درمان هزینه کرده است در شرایطی که در آمد سازمان تنها ۲۹ میلیارد تومان بوده است 

مدیر کل بیمه سلامت استان خاطر نشان کرد: در سال  ۹۷ در بحث پرداختی به موسسات چه در بخش دولتی و موسسات دانشگاه علوم پزشکی و چه در بخش خصوصی هیچگونه مشکلی نداریم

فرامرزی در ادامه تصریح کرد: اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در راستای شفاف سازی، آگاهی مردم و بالا بردن کیفیت خدمت رسانی یکی از وظایف ذاتی سازمان می باشد که این مهم با کمک مطبوعات و رسانه ها امکان پذیر است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال  و بختیاری در ادامه با اشاره به سودجویی برخی از شرکت‌ها با سوءاستفاده از نام بیمه سلامت، خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌های سودجو در تلاشند با ادعای کذب مبنی بر ارائه خدمات بیمه‌ای، از مردم سوءاستفاده مالی کنند، در صورتی‌که این شرکت‌ها هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت از سوی هیچ مرجعی ندارند و حتی مکان دقیق این شرکت‌ها مشخص نیست.

فرامرزی بابادی در خاتمه خاطر نشان کرد:اگر مطبوعات و رسانه ها همکاری خوب و سازنده ای با بیمه سلامت داشته باشند دیگر سودجویان و فرصت طلبان اجازه پیدا نخواهند کرد که با سلامت و آسایش مردم بازی کنند و منافع شخصی را بر آرامش مردم ترجیح دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.