قدس آنلاین: مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: طبق آمار موجود در سه ماه ابتدایی سال جاری به پرونده تخلفات ۱۰۰ شرکت رسیدگی شده است. همچنین و با  تلاش همکاران این اداره کل آراء مقتضی نظیر جرائم نقدی و پلمب شرکت های متخلف صادر و ابلاغ شده است.

پلمب ۵ شرکت متخلف در حوزه حمل و نقل جاده ای

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسات کمیسیون رسیدگی به تخلفات بخش حمل ونقل جاده ای به طور مرتب برگزار شده و از ابتدای سال ۹۷ به پرونده تخلفات  ۱۰۰ شرکت حمل و نقل  رسیدگی و احکام مربوطه صادر شده است.

وی افزود : علاوه براین روش، جلسه ویژه ی رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل حوزه کالا به صورت بازدید میدانی و در محل پایانه بار شهید خبیری مشهد نیز برگزار شده است و در این جلسه که با حضور رئیس اداره کالای استان و مسئول کمیسیون های حمل و نقلی استان  تشکیل شده بود با تخلفاتی چون اخذ کمیسیون اضافی، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم پرداخت کرایه حمل به طور جدی و قاطع برخورد شده است.

نصری ادامه داد: در این راستا و با  تلاش همکاران این اداره کل آراء مقتضی نظیر جرائم نقدی و پلمب شرکت های متخلف صادر و ابلاغ شده است که با پیگیری کارشناسان اداره کل و با همکاری اداره محترم نظارت بر اماکن عمومی ۵ شرکت حوزه حمل و نقل کالا مستقر در پایانه بار شهید خبیری پلمب شد.

وی تاکید کرد:  ارتقاء سطح خدمات زائرین و مسافرین دارای اهمیت بسیار زیادی است و به همین منظور نظارت بر فعالیت های بخش راهداری و حمل ونقل جاده ای استان به صورت  مستمر و در صورت دریافت شکایت از طریق  راه های ارتباطی ایجاد شده  دراسرع وقت رسیدگی می شود. ‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.