قدس انلاین : جواد وطنخواه گفت: دیدار مفیدی با شهردار مشهد داشته‌ایم و ایشان در این جلسه قول داد که به فوتبال کمک کند.

شهردار مشهد قول داد از فوتبال حمایت کند
جواد وطنخواه در خصوص جلسه مدیران و سرمربی این باشگاه با شهردار مشهد اظهار کرد: در جلسه‌ای که با مهندس تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد و همچنین احسان اصولی عضو شورای اسلامی شهر و بختیاری معاون فرهنگی شهرداری ، به همراه گل‌محمدی، سرمربی تیم و مجتبی سرآسیایی، قائم‌مقام باشگاه پدیده داشتیم، شهردار مشهد صحبت‌های بسیار امیدوارکننده‌ای در راستای حمایت از فوتبال خراسان مطرح کرد و نشان داد که نگاه ویژه ای به این مقوله دارد.
وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات خود را به عنوان تنها نماینده لیگ برتری شرق کشور، مطرح کردیم. به هر حال هواداران فوتبال در استان خراسان رضوی امیدوارند تا تیم پدیده بتواند در لیگ برتر هجدهم نیز با کسب نتایج مطلوب انها را خوشحال کند و هم اینکه باعث افزایش شور و نشاط در شهر امام مهربانی‌ها شود.
وی خاطرنشان کرد: مهندس تقی‌زاده خامسی قول حمایت از فوتبال را داد، البته پیشنهادی نیز در خصوص اداره این تیم با حضور افرادی جدید در هیات‌مدیره مطرح کرد. شهردار مشهد در این جلسه تاکید کرد شهرداری حاضر است با تشکیل هیات مدیره جدید باشگاه ، شرایطی برای کمک به این باشگاه را ایجاد کند.
وطنخواه افزود: مهندس تقی‌زاده خامسی تاکید کرد که فوتبال در مشهد باید از سوی مسئولین مورد حمایت قرار بگیرند و در این رابطه می‌شود با برنامه‌ریزی شاهد خبرهای خوبی برای وضعیت فعلی نمایندگان فوتبال استان در لیگ های مختلف بود.
وی افزود: اولین مسابقه تیم پدیده در برابر پرسپولیس در مشهد به عنوان افتتاحیه لیگ برتر برگزار می‌شود و امیدواریم در ایام ولادت امام رضا (ع) با توجه به نظر مساعد شهردار و نگاه مثبت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، دیگر شاهد مشکلات مالی برای تیم‌های فوتبال مشهدی نباشیم.
وطنخواه ادامه داد: شهردار مشهد تاکید کرد به صورت مستقیم شهرداری علاقه‌ای به تیمداری ندارد اما می‌تواند با توجه به وظیفه اجتماعی که دارد ، چارچوب مشخص و جدیدی را برای اداره تیم های فوتبال در آینده داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه پدیده اظهار کرد: طی هفته آینده جلسات دیگری را در این خصوص با برخی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و همچنین شخص شهردار محترم مشهد برگزار خواهیم‌کرد و با سنجیدن همه موارد انشالله کمک بزرگی به فوتبال مشهد انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.